فرماندار يزد گفت: نیروی انتظامی با برقرار امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مصطفی سالاری فرماندار يزد با گراميداشت ياد و خاطره تمامی شهدا به ويژه شهدای گرانقدر ناجاگفت: امنیت از مولفه های پیشرفت یک جامعه است و نیروی انتظامی با برقرار امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می نماید.

سالاری  افزود: نيروی انتظامی منشأ آرامش و امنيت در جامعه است که قطعاً با همراهی و پشتیبانی مردم از اين عزيزان می توانيم نسبت به حفظ افزايش ضريب امنيت شهرستان را فراهم آوريم.

فرماندار يزد با بيان اينكه نيروی انتظامی يك نيروی مردمی است كه استحكام و اقتدار آن به پشتوانه مردم است اظهار داشت: اقدامات فرماندهی انتظامی در استان و به تبع آن شهرستان يزد بر پايه تصميمات خردمندانه است.

وی ابراز داشت: خوشبختانه با تدابير انديشيده شده شاهد كاهش قابل توجهی از جرائم و بزه های اجتماعی و افزايش كشفيات در استان و شهرستان بوده ايم كه اين نشان از تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم نيروی انتظامی است.

سالاری در پايان تصريح كرد: پيشرفت و توسعه استان در گرو امنيت به ويژه امنيت اجتماعی است كه اين مهم نيز با تلاش مأموران انتظامی در يزد بهبود و ارتقاء داشته است.

در اولين روز از هفته نيروی انتظامی همراه معاون سياسی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از كارشناسان فرمانداری با فرمانده انتظامی شهرستان يزد ديدار و از بخش های مختلف اين فرماندهی بازديد نمود.

انتهای پیام/ ی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.