طراحان با استفاده از برنامه آزمایشی مشابه با صنعت هوافضا، کپسولی طراحی کرده‌اند که از قدرت و پایداری بالایی برخوردار است.

مشیبل + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  Cappule Survival توپ غول‌پیکری است که می‌تواند جان شما را در بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل، گردباد و طوفان نجات دهد،کپسول نجاتی با ظرفیت‌ نگهداری از 2 تا 10 نفر، سیستم ایمنی شخصی که به گفته سازندگان توانایی نگهداری و حفظ شما را در برابر گرما، سرما و ضربات مختلف را خواهد داشت.

کپسول دارای دو پنجره کوچک است که به سرنشینانش کمک می‌کند تا از تمامی اتفاقات و حوادث بیرون مطلع شوند، همچنین درهای آن هم از داخل و هم از خارج قابل باز و بسته شدن است.

جولیان شارپ، سرپرست تیم مهندسان هوا و فضا که در ساخت این پروژه مشغولند، هدف از چنین محصولی را اینچنین توضیح می‌دهد: کمک به مردم تنها هدف ماست، حالا بوسیله چنین اختراعی، مردم در مواقع ضروری می‌توانند از خطرات احتمالی حفظ شوند.

بدنه آلومینیومی، صندلی‌های ایمن، کمربندهای مطمئن، مخزن تهویه هوا و آب، سیستم موقعیت‌یاب ( GPS )، محل ذخیره سازی مواد غذایی تا 5 روز تنها بخشی از ویژگی این محصول خاص است.

در ادامه عملکرد این کره ناجی را مشاهده کنید.

 

 مشیبل + فیلم

 

مشیبل + فیلم

 

 

 
انتهای پیام/

این کپسول ناجی شما خواهد بود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
توالت داره واجب ترین چیزه لا مذهب
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
بسیار هوشمندانه است. فقط از جنس چینی اش را اکیدا نخرید. پول صرفه جویی شده بی فایده خواهد ماند
آخرین اخبار