دشمنان اسلام هرساله با انتشار تصاویر قمه‌زنی، عزاداری ایام محرم را مورد انتقاد قرار می دهند در حالیکه تصاویر آیین‌های وحشیانه خود در عزاداری را هیچگاه منتشر نمی‌کنند.

آیین وحشیانه تندورهای ادیان برای عزاداری/ تصاویری که هیچگاه رسانه ای نمی شود!+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شور سوگواری برای اباعبدالله الحسین (ع) هر ساله در ایام عزاداری چشم جهانیان را به ایران و کشورهای مسلمان معطوف می کند. عده‎ای در این میان برای نشان دادن ارادت‎شان به خاندان اهل بیت علیهم‎السلام دست به اعمالی می زنند که مورد پسند و خوشایند شیعه نیست و همین امر دستمایه حملات بیگانگان به عزاداری مردم در ایام محرم می شود.

قمه‎زنی و چاقوزنی، به راه افتادن خون و تصاویری از این دست که تنها ظاهر عزاداری عده‎ای را نمایش می‎دهد مورد انتقاد عزاداران واقعی نیز هست. در این ایام در بسیاری از سایت های خارجی و معاند و البته شبکه های اجتماعی برای زیر سوال بردن آیین عزاداری شیعیان که از زمان ائمه اطهار (ع) پس از حادثه کربلا سینه به سینه به شیعیان رسیده است، عکس هایی  منتشر می‎شود و مورد انتقاد قرار می‎گیرد.

این تندروی‎ها و توهین و تهمت‎هایی که به شیعیان با عنوان حمایت از حقوق بشر، انسان دوستی و دوری از خشونت زده می شود در حالی از سوی معاندان مطرح می‎شود که آیین های عزاداری تندورهای ادیان دیگر را از چشم بسیاری از رسانه های فراگیر به دور نگه می‎دارند.

عزاداری‎هایی که در آن میخ زدن به دست و پا، سینه‎خیر رفتن در مسیرهای طولانی با بدن برهنه، به صلیب کشیدن افراد به گونه ای وحشیانه و غیرانسانی، جاساز کردن خرده شیشه در چوب برای کوبیدن بر سر و بدن و بسیاری حرکات وحشتناک دیگر مرسوم بوده و هیچگاه مورد انتقاد قرار نگرفته است.

دشمنان اسلام هرساله با ورود به ایام محرم بر وجهه سالم عزاداری شیعیان برای سرور و سالار شهیدان سرپوش می‎گذارند و با انتشار تصاویری که مورد تایید و پسند شیعیان نیست، وجهه نادرستی از عزاداری را به جهانیان معرفی می کنند.

در ادامه ویدئویی ببینید از عزاداری مسیحیان که در هیچ کجا رسانه ای نمی شود.

انتهای پیام/

تصاویر عزاداری مسیحیان که در هیچ رسانه ای منتشر نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۹:۴۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
خدایا هربار که تو سایت درباره ی ادیان و یا عزاداریهاشون مطلب و فیلم میذاره اشکم در میاد و با خودم میگم ما مسلمونا و به خصوص شیعیان حضرت علی(ع) باید خیلی به خودمون ببالیم که مولامون بهترین مخلوق خداست...من که هرروز خداروشکر میکنم که شیعه و پیرو علی(ع) هستم.. خدایا به حق کسی که او با حق است و حق با او و او با قرآن است و قرآن با او همه رو به صراط مستقیمت هدایت کن...آمین
Germany
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
در حال حاضر داعش كثيف هم به اسم اسلام آدم ميكشه و نبايد قمه زنى و حركات وحشيانه ديگر را به اسلام ربط داد. اينها هم شايد يك عده نا آگاه مثل اونها هستند در دين مسيحيت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
Nashanas
۲۰:۳۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
حضرت مسیح زنده س واین وحشی بازیها معنی نداره حتی اگر هم زنده نباشه این عزاداری درست نیست تو عزادارای امام حسین قمه زنی کاری محکوم شده س وشیعیان خارج شده از اسلام کارهای خلاف عرف انجام میدن که فکر کنم یا از روی ناآگاهیه یا غرض ومرضی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
100بار مستندای این وحشی بازیای مسیحیت از شبکه های ماهواره ای پخش شده....فقط اونا خودشونم تقبیح میکنند ولی مال ما مستحبش میکنند...در جریان صحبت های آقای علم الهدی که هستید