امام جمعه تربت جام گفت: شهید حججی یک جوان بود و به دشمن نشان داد در دفاع از اسلام و انقلاب فقط سرداران بازنشسته ورود پیدا نکرده اند و جوان در میدان حاضرند و رویش در بدنه انقلاب مشهود است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حجت الاسلام طاهری امام جمعه تربت جام درمراسم هفتمین شب از تدفین شهید حججی در مسجد چهارمعصوم این شهرافزود: اعتماد به دشمن بزرگترین خطا است آنان به قدری کینه ورز و خیانت کار هستند که داعش را به جان کشور‌های اسلامی انداخته و از آزار و فریاد مسلمانان خوشحال می‌شوند.

حجت الاسلام طاهری گفت: استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا برای حفظ منافع خود حاضرند خسارت‌های بزرگی متحمل شوند در نبرد با جمهوری اسلامی عقب نشینی نکنند.

وی ادامه داد: امروز ایران نمی‌تواند نفت را به قیمت واقعی آن بفروشد، چون حاکمان خود فروخته عربستان با قیمتی پائین‌تر برای آنکه ما دچار مشکل شویم می‌فروشد و نمی‌داند ملت ایران نگران بی پولی نیستند و با اتکا به توان داخلی ایستاده است.

امام جمعه تربت جام تصریح کرد: مردم ایران با توجه به قیام عاشورا و درس‌های آن واقعه مهم در تاریخ اسلام وجهان می‌خواهند مسئولین در برابر استکبار و دشمنان اسلام ایستادگی کنند و استقامت و مقاومت را تنها راه می‌دانند.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به بد عهدی آمریکا در برجام بیان داشت: برجام با توجه به اینکه برای آمریکا منفعت داشته را نقض می‌کنند ومی خواهند مسئولان جمهوری اسلامی را برای حفظ این قرارداد به کرنش در آورند که این آرزو را به گور خواهند برد.

وی یادآور شد: مذاکره با دشمن وقتی باید صورت بگیرد که قرار است او را نصیحت کنیم و اینگونه مذاکر مورد تائید مردم و خداوند و حق نداریم طوری صحبت کنیم که دشمن احساس کند می‌تواند بر ما مسلط شود.

امام جمعه تربت جام با اشاره به توان موشکی ایران بیان داشت: ترس بعضی ازمسئولان از توان وقدرت نظامی آمریکا باعث شد شهرک‌های موشکی ایران رونمایی شود تا بدانند که امروز اگر موشکی به سمت ایران بیاید پاسخ آن هزاران موشک است و در برابر دشمن با اقتدار ایستادگی کنند.

حجت الاسلام طاهری عنوان کرد: بزرگترین ترفند دشمن برای شکست اراده‌ها فریب دادن مردم و مسئولان است و با لبخند و اعلام دوستی می‌خواهند نفوذ کرده و ایستادگی و مقاومت را تضعیف کنند که به لطف شهید حججی‌ها و شهدای مدافع حرم که رویش‌های قیام عاشورا و انقلاب اسلامی هستند موفق نمی‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: شهید حججی یک جوان بود و به دشمن نشان داد در دفاع از اسلام و انقلاب فقط سرداران بازنشسته ورود پیدا نکرده اند و جوان در میدان حاضرند و رویش در بدنه انقلاب مشهود است و راه توسط آنان با ایمان، محبت و دشمن شناسی ادامه دارد این رویش وپویش باعث درخشش شهید حججی شد.

امام جمعه تربت جام گفت: هیئت عزاداری امام حسین (ع) خروجی اش می‌شود مدافعان حرم و شهید محسن حججی که دشمن را نگران کرده است و برای به حاشیه کشنادن دسته هاو هیئت‌های عزاداری برنامه ریزی می‌کند تا جوانان را ازمسیردفاع از اسلام وانقلاب منحرف کند.

حجت الاسلام طاهری به اینکه چرا شهید حججی بیش از دیگر مدافعان حرم مطرح می‌شود عنوان داشت: شهید حججی مدافعان حرم را غربت و تهمت‌های ناروا خارج کرد و یکی از بزرگترین دلیل آن پخش تصاویر اسارت و دستگیری این شهید توسط داعش در فضای مجازی بود که می‌خواست روحیه مردم را تضعیف کند و نمی‌دانست شهادت کرامت و آرزوی ما است و از بریده شدن سر حراسی نداریم.

وی ادامه داد: اخلاص شهید حججی و احترام به پدر و مادر او رابه جایی رساند که امروز سبک زندگی او مورد بررسی مردم قرار گرفته است و نامه او به همسرش نشان از روحیه بال ا. وزندگی زیبایش می‌دهد.

انتهای پیام/س، ج

 

برگزاری مراسم هفتمین شب از تدفین شهید حججی درتربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.