رئیس شبکه دامپزشکی رفسنجان گفت : طی بازدیدهای صورت گرفته 17196 طیور از کشتارگاه پس از بازدید کارشناسان از زنجیره مصرف حذف گردیدند.

17 هزار قطعه طیور در کشتارگاه های رفسنجان از زنجیره مصرف حذف شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛محمود مقامی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان گفت : در شش ماهه اول سالجاری طی بازدیدهای صورت گرفته 17196قطعه طیور از کشتارگاه طیور شهرستان پس از بازدید کارشناسان از زنجیره مصرف حذف گردیدند.

وی با تبریک هفته دامپزشکی که از چهاردهم مهرماه به این عنوان نامگذاری شده است اظهار داشت: در این هفته از تلاش های بخشهای خصوصی و دولتی تقدیر وتشکر بعمل می آید و برنامه ها و خدمات ویژه ای به مراجعین ارائه میگردد.

مقامی افزود: در شش ماهه اول سالجاری 2091 رأس دام سنگین و 18735 رأس دام سبک در کشتارگاه شهرستان گردید.که طی بازدید ناظران بهداشتی شبکه 18 رأس دام سنگین و 36 رأس دام سبک ضبط گردیدند و 17196قطه طیور از کشتارگاه طیور شهرستان پس از بازدید کارشناسان از زنجیره مصرف حذف گردیدند.

وی بیان داشت : در نیمه اول سالجاری 6300بازدید از مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی صورت گرفت که طی این بازدیدهای کارشناسان نظارت 2600 کیلوگرم فرآورده غیربهداشتی و فاسد ضبط و معدوم گردید.

انتهای پیام/س

 

حذف 17 هزار قطعه طیور در کشتارگاه های رفسنجان از زنجیره مصرف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار