کودک 8 ساله کرمانی علی رغم تلاش پرسنل بیمارستان افضلی پور، طبق تشخیص اولیه به علت عوارض ناشی از مسموميت احتمالی دچار مرگ مغزی شده و هم اکنون در آی سی یو تحت مراقبت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، امروز عکسی از یک کودک مرگ مغزی که در بیمارستان افضلی پور کرمان بستری است در شبکه های اجتماعی منتشر شد که دکتر مجید دهقانی، مدیر بیمارستان افضلی پور در راستای تنویر افکار عمومی علت مرگ مغزی وی را تشریح کرد.

دکتر دهقانی گفت: علت مرگ مغزی کودک هشت ساله احتمالاً ناشی از مسمومیت دارویی بوده که در منزل مصرف شده است.

وی افزود: گزارش مسمومیت دو کودک هشت و دو و نیم ساله  در تاریخ 10 مهر جاری از سوی همسایه ها و خانواده آنها به اطلاع اورژانس 115 رسید.

مدیر بیمارستان افضلی پور تصریح کرد: پس از اقدامات درمانی اولیه کارشناسان اورژانس، کودکان به بیمارستان افضلی پور منتقل شدند که با انجام اقدامات درمانی به موقع خوشبختانه حال عمومی کودک دو و نیم ساله  بهبود یافته و اکنون در بخش کودکان بستری است.

دکتر دهقانی یادآور شد: کودک هشت ساله علی رغم تلاش های پرسنل این بیمارستان طبق تشخیص اولیه پزشک معالج به علت عوارض ناشی از مسموميت احتمالی دچار مرگ مغزی شده و هم اکنون در آی سی یوی این بیمارستان تحت مراقبت  است.

انتهای پیام/ب

کودک 8 ساله ی کرمانی مرگ مغزی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار