در مراسمی با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مسعود صفری دنیاچالی به عنوان بازرس کل استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

بازرس کل جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ناصر سراج  رئیس سازمان بازرسی کل کشور در آیین تودیع ومعارفه اظهار داشت: فساد پدیده‌ای است که همه کشورها به میزان متغییر به آن مبتلا هستند و متاسفانه در حال حاضر رتبه کشور ما در این زمینه خوب نیست.

وی افزود :پیشگیری و برخورد با فساد از جمله ماموریت‌های سازمان بازرسی کشور است و تلاش‌ها در این زمینه به صورت جدی ادامه دارد چرا که توقع از نظام اسلامی این است که در آن فساد کم باشد.

سراج تصریح کرد: یکی ار مسائل مهمی که باید در کشور با آن مقابله شود بحث رانت‌خواری است. از مجلس درخواست داریم تا در این رابطه قانونی مناسب وضع کند.

وی با تاکید بر اینکه بیکاری ریشه همه معضلات کشور در آینده است، افزود: اگر نتوانیم معضل بیکاری را در کشور رفع کنیم باید آماده بحران‌های اجتماعی باشیم بنابراین ضرورت دارد برای حل معضل بیکاری به صورت ضربتی عمل کنیم و اقدامات اساسی انجام دهیم.

گفتنی است ؛ مسعود صفری دنیاچالی  به عنوان بازرس کل استان سیستان و بلوچستان معرفی  واز خدمات  علیرضا ستوده بازرس کل قبلی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/ع 

انتصاب بازرس کل جدید سیستان و بلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار