استاندار آذربایجان شرقی،با اشاره به ظرفیت‌های نفت و گاز استان گفت: با ایجاد بخش جداگانه برای صنایع نفت و گاز در منطقه ویژه علم و فن آوری ربع رشیدی، تلاش خواهد شد استان به جایگاه مناسب خود در این حوزه برسد.

آذربایجان شرقی؛مستعد توسعه فعالیت های حوزه نفت و گازبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی،صبح امروز در نشست با نمایندگان وزارت نفت و اعضای منطقه ویژه علم و فن آوری ربع رشیدی تبریز زمینه سازی برای ورود پیمانکاران نفتی و تامین مالی طرح ها را از اولویت های مدیریت اجرایی استان اعلام کرد و افزود: از هیچ تلاشی برای جذب سرمایه گذاران نفتی فروگذار نخواهیم کرد.


مدیر منطقه ویژه علم و فن آوری ربع رشیدی هم با بیان اینکه تمرکز بیشتری بر صنایع نفت و گاز خواهیم داشت گفت: شرکت های دانش بنیان مستقر در استان، آمادگی و ظرفیت ورود به صنایع نفت و گاز کشور را با ارائه الگوهای علمی دارد هر چند توانایی های موجود در این حوزه به خوبی نمایش داده نشده است.


به گفته علی جهانگیری قرار است تابستان 97 نمایشگاه تخصصی-ملی صنایع نفتی در تبریز برگزار شود تا شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی هم بتوانند توانایی های خود در این زمینه به نمایش بگذارند .

انتهای پیام/خ

ورود پیمانکاران نفتی و تامین مالی طرح ها را از اولویت های مدیریت اجرایی آذربایجان شرقی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.