رازانی استاندار سابق کرمانشاه با اشاره به انتقادهایی که در زمینه رتبه بیکاری این استان وجود دارد، گفت: ما در شاخص‌های دیگر از وضعیت مطلوبی برخورداریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رازانی استاندار سابق کرمانشاه در مراسم معارفه استاندار جدید این استان با تبریک انتصاب کرمانشاه هوشنگ بازوند به عنوان استاندار جدید کرمانشاه گفت: با توجه به شناختی که از ایشان دارم کرمانشاه در آینده تحرک مناسبی خواهد داشت.


وی از همه گروه‌های مختلف استان درخواست کرد تا با استاندار جدید همکاری مناسبی داشته باشند چرا که موفقیت استاندار به منزله موفقیت استان و عدم موفقیت وی عدم موفقیت استان است.


رازانی تاکید کرد: اطلاع رسانی ما در این استان خوب نبوده است، استان فقط از نظر بیکاری اول است در بقیه مسائل از شرایط مطلوبی برخوردار است. چون در بیکاری کرمانشاه آمار بالایی دارد، نگویید از خیلی جهات آخر است.


استاندار سابق کرمانشاه در ادامه ساخت ۱۷۱ کیلومتر بزرگراه، روکش ۵۶۳ کیلومتر راه روستایی، افتتاح راه آهن کرمانشاه ، توسعه و ساماندهی فرودگاه کرمانشاه ،آبگیری 5سد استان را از جمله اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه برشمرد.


رازانی در بخش دیگری از سخنان خود به به پروژه سامانه گرمسیری اشاره کرد و گفت: ۴۹ کیلومتر تونل، ۴۰۰ متر کانال سازی و انتقال ۹۰۰ میلیون متر مکعب آب از سیروان به منطقه گرمسیری استان  به عنوان پروژه شاخص کرمانشاه از دیگر اقدامات انجام شده است.

اسدالله رازانی به افزایش سیستم های آبیاری نوین در کشاورزی کرمانشاه از 55هزار هکتار به 95هزار هکتار اشاره کرد و همچنین در حوزه خودرو سازی، نیروگاه، پتروشمی، گردشگری، آسیب های اجتماعی و... نیز گزارشهایی  از هملکرد خود  ارائه کرد.

 

انتهای پیام/ز

عملکرد استاندار سابق کرمانشاه در مدت تصدی ریاست در استانداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.