معاون اداری و مالی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر اصفهان گفت: ارتباط آموزشی نباید تنها منحصر به پیچ و مهره باشد و مدرس وظیفه دارد اصول اخلاقی کار را نیز به دانشجوی خود آموزش دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید نصرالله ولی  امروز در آیین رونمایی از تفاهم‌نامه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و یک شرکت خصوصی قطعه‌ساز خودرو اظهار کرد: برای ارتباط با صنعت سه عامل و فاکتور مهم نیاز است که ایجاد زیرساخت، ایجاد محیط امن و سالم برای آموزش و مدرس واجد شرایط این سه عامل هستند.

وی با بیان این که هرکسی در هر کاری که در حال تلاش است باید تقوا داشته باشد، بیان کرد: باید به افراد آموزش داد که منحصراً به پول فکر نکند و شرایط را نیز بسنجد، یک طرف فرهنگ و یک طرف آموزش است، مدرسی که در برابر آموزش‌گیرنده قرار می‌گیرد بسیار مهم است.

معاون اداری و مالی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر اصفهان ادامه داد: ارتباط آموزشی نباید تنها منحصر به پیچ و مهره باشد و مدرس وظیفه دارد اصول اخلاقی کار را نیز به دانشجوی خود آموزش دهد.

وی در پایان گفت: اگر می‌خواستیم با بودجه خود قطعات اهدایی را خریداری کنیم تا مدت‌ها توان خرید آن‌ها را نداشتیم اما در کنار این آموزش‌ها و اهدا قطعات به فرهنگ هم نیاز داریم تا آموزش‌گیرنده رعایت تقوا را داشته باشد، امروز هم فقر فرهنگی و هم فقر اقتصادی داریم و البته فقر فرهنگی بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام/م

 

فقر فرهنگی بیشتر از فقر اقتصادی خودش را نشان می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.