مدیر عامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: فعالیت‌های باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محدود نیست و برای معرفی آن به مخاطبان داخلی و خارجی باید از موزه‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی کمک گرفت.

باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محدود به مکان نیستعلی اصغر جعفری مدیر عامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به رویکرد این مجموعه اظهار کرد: مجموعه باغ‌ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مجموعه‌ای بزرگ و پیچیده‌ای است و فعالیت‌های بسیاری در آن انجام می‌شود و باید از ظرفیت این مجموعه برای معرفی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه با عنوان دفاع مقدس فعالیت می‌کرد، افزود: در حال حاضر این مجموعه بر مبنای اساسنامه جدید تصویب شده از سوی مقام معظم رهبری مکلف شده است تا بحث انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را پیش ببرد.

مدیر عامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه در گام اول سعی داریم که بخش انقلاب اسلامی را در این باغ موزه تقویت کنیم، تصریح کرد: رویدادها و شخصیت‌های تاثیرگذار حوادث و تحولاتی که از انقلاب اسلامی ناشی می‌شود، باید به شکل هنرمندانه، دقیق، متناسب با خود واقعه و مبتنی بر مستندات آماده شود.

وی ادامه داد: مطالعات اولیه در حال انجام است و البته فعالیت‌هایی از قبل انجام شده و باید تقویت شوند.

جعفری با بیان اینکه فعالیت‌ها نباید در باغ موزه محدود شود، تاکید کرد: برای معرفی این ظرفیت ملی به مخاطبان خارجی و داخلی باید مجموعه موزه‌های دفاع مقدس و برخی از موزه‌های انقلاب اسلامی کشور به کمک بیایند تا بتوانیم اقدامات لازم را در این راستا انجام دهیم.

مدیر عامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایان با دعوت از اندیشمندان، هنرمندان، اساتید و دغدغه‌مندان حوزه دفاع مقدس، یادآور شد: کسانی که سنی از آن‌ها گذشته با دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا هستند، اما امروز با نسلی جستجوگر، باانگیزه، دانشجو مواجه هستیم که در تلاش هستند تاریخ پرافتخار خود را بهتر بشناسند، بنابراین عمده‌ترین ماموریت ما برای جوانان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار