عامل تیراندازی لاس وگاس یک روز پیش از حمله، برای فردی در فیلیپین پول فرستاده بود

عامل تیراندازی خونبار شهر لاس وگاس آمریکا پیش از حمله، مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای یک نفر در فیلیپین پول فرستاده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اکسپرس، یک مقام امنیتی آمریکا تأیید کرد که عامل تیراندازی مرگبار لاس وگاس پیش از حمله وحشتناک بامداد دوشنبه به جمعیت افراد حاضر در کنسرت این شهر، مبلغ 100 هزار دلار برای یک نفر در فیلیپین فرستاده است.

مقامات آمریکا هنوز نمی دانند چه کسی این پول را در فیلیپین دریافت کرده است و نیروهای اف بی آی و مقامات فیلیپین مشغول بررسی این مسئله هستند.

احتمال می رود عامل تیراندازی لاس وگاس این پول را برای یکی از دوستان خود به نام «ماریلو دانلی» ارسال کرده باشد. «ماریلو دانلی» 62 ساله 25 سپتامبر سال جاری میلادی به هنگ کنگ سفر کرد و در تاریخ 1 اکتبر در روز وقوع تیراندازی به فیلیپین رفت. خانم دانلی زاده فیلیپین و شهروند استرالیاست و پیش از سفر به آمریکا 20 سال را در گلد کوست استرالیا زندگی می کرده است.

پیش از این اعلام شده بود که استفان پادوک، عامل تیراندازی مرگبار لاس وگاس با این زن همدست بوده است. اما پس از آن پلیس اعلام کرد که این زن در زمان وقوع حادثه از کشور خارج شده است.

در تیراندازی مرگبار لاس وگاس، 59 نفر کشته و بیش از 500 نفر مجروح شدند. عامل تیراندازی از طبقه سی و دوم یک هتل نزدیک یک جشنواره موسیقی به سمت جمعیت مردم تیراندازی کرده است. پیش از ورود نیروهای پلیس به اتاق  محل اختفای عامل حمله  در هتل، او خودکشی کرد. تاکنون انگیزه وی از انجام این حمله خونبار مشخص نشده است.


انتهای پیام/

اطلاعاتی جدید درباره عامل تیراندازی مرگبار لاس وگاس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار