نماینده کاشمر گفت:شاهدیم آقازاده‌ها طی روند ناشایسته سالاری در مسند‌ها قرار گرفته‌اند که بی‌تردید این کار نوعی ریشخند به رأی مردم است.

لزوم رسیدگی رییس جمهور به عدم هماهنگی در انتخاب وزرابه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر و خلیل‌آباد در نطق میان‌ دستور اظهار کرد: چرا با اینکه در دوران تبلیغات انتخابات شاهد وعده‌های بسیاری مبنی بر تغییر اساسی در کابینه بوده‌ایم، این امر عملیاتی نشد، در نهایت این سوال به وجود می‌آید که قدرت رأی مردم تا کجا نافذ است؟ با انتخاب‌هایی که رئیس جمهور انجام داده است، نتواست کابینه‌ای صد درصدی را به صحنه بیاورد و این یعنی آسیب به جمهوریت نظام.

نماینده مردم کاشمر و خلیل‌آباد تصریح کرد: اگر چه افراد و تریبون‌هایی به دنبال کمرنگ کردن رأی مردم هستند و برخورد استبدادی با رأی مردم را بیشتر می‌پسندند لذا جمهوریت یعنی اینکه شرایط بر اساس موازین انتخابات آزاد و منصفانه و با مشارکت تمامی گروه‌ها و افکار حاکم در بین مردم فراهم شود اما وجود برخی افراد و نهادها که برخلاف نظر رهبری به تمامی امور ورود پیدا می‌کنند سبب شده که فاصله زیادی تا نتیجه مورد نظر مردم داشته باشیم.

بنیادی بیان کرد: ما وظیفه داریم که اقتدارگرایی فردی و گروهی را در کشور پایان دهیم، رئیس جمهور باید بتواند با فراغ بال در مدیریت کشور با مشارکت مجلس شورای اسلامی امور را پیش ببرد اما در عمل شاهد فشارهای مختلفی بر مردم هستیم. 

وی ادامه داد: حال این سوال به وجود می‌آید که چرا قدرت و ارزش رأی مردم به چنین سرنوشتی دچار شده است؟ سرنوشتی که اعتراض معلمان و بازنشستگان نظامی و غیرنظامی و حتی کشاورزان را پدید آورده است.

نماینده مردم کاشمر و خلیل‌آباد اظهار کرد: اعتراض کشاورزان یعنی کاهش توان اقتصاد خانواده لذا باید بررسی کرد که اعتراض‌ها برای چه به وجود آمده‌اند و آیا هنوز عوامل خارجی در آن دخیل هستند یا متهم اصلی سوءمدیریت در کشور است؟

بنیادی گفت:‌ باید بپذیریم تا زمانیکه مدیران با پرتاب منجنیقی در پست‌ها قرار بگیرند، مردم ما نباید انتظار بیشتری از دولت داشته‌ باشند.

وی عنوان کرد: جوانگرایی و استفاده از ظرفیت زنان جامعه و اقلیت‌های مذهبی به عنوان دست‌آویزی برای کسب رأی مطرح شد اما در عمل شاهدیم آقازاده‌ها طی روندی ناشایسته سالاری در مسند‌ها قرار گرفته‌اند به نحوی که تا سالهای سال دولت نمی‌تواند خود را از دست کانون‌های قدرت نجات دهد بی‌تردید این کار نوعی ریشخند به رأی مردم است و اگر شایسته‌سالاری محقق نشود نمی‌توان انتظار صبوری را از مردم و جامعه داشت.

نماینده مردم کاشمر و خلیل‌آباد افزود: اخلاق آنچنان به مسلخ کشیده شده است که شاهدیم که کیسه‌ها از زر پر شده و با جامع تزویر چه فسادهایی که انجام نمی‌شود، امروز با گسترش وسایل ارتباط جمعی و فضاهای مجازی دسترسی مردم به اطلاعات در زمینه‌های مختلف از جمله فسادهای مالی، اخلاقی و پرونده‌سازی‌ها و زد و بندهای آشکار بیشتر شده است با این حال قضاوت چگونه خواهد بود؟ 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار