وزیر ارتباطات گفت: ایران برنامه‌ریزى متقابلى متناسب با برنامه‌هاى دولت در برابر نقض برجام خواهد داشت.

آذری‌جهرمی: ایران برنامه‌ریزى متقابلى در برابر نقض برجام داردبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت و با حضور در جمع خبرنگاران درباره احتمال نقض برجام از سوی آمریکا اظهار کرد: ایران در برابر نقض احتمالی برجام از سوی آمریکا برنامه متقابلی خواهد داشت.

وی افزود: ‌دولت، وزارت امور خارجه و هیئت نظارت بر اجرای برجام واکنش متناسب در برابر نقض برجام را نشان می‌دهد.

آذری‌جهرمی در ادامه با اشاره به پیشرفت دولت الکترونیک ادامه داد: امروز بنا به تأکید رئیس جمهور گزارشی از آخرین وضع پیشرفت دولت الکترونیک توسط سازمان اداری استخدامی و وزارت ارتباطات بیان شد.

ارزیابی ابعاد مختلف طرح دولت الکترونیک نیازمند بررسی بیشتری است

وزیر ارتباطات ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام شده باید زیرساخت‌های فنی طرح دولت الکترونیک را فراهم کنیم البته این زیرساخت‌ها تا اندازه‌ای پیاده سازی شده است.

وی گفت: متأسفانه بانک‌های اطلاعاتی پایه در ثبت احوال کاستی‌هایی دارد که علی رغم گزارش این کاستی‌ها زیرساخت‌های فنی وضعیت مطلوبی دارند، مقرر شد در جلسه آینده هیئت دولت مصوبه‌ای در این خصوص صورت بگیرد همچنین پیشنهاد این مصوبه هم داده شد و برای برخی از دستگاه‌های دولتی الزاماتی در این زمینه در نظر گرفتیم.

آذری‌جهرمی خاطرنشان کرد:‌ ارزیابی ابعاد مختلف طرح دولت الکترونیک نیازمند بررسی بیشتری است، در جلسه امروز هیئت دولت مقرر شد که وزارت ارتباطات با سازمان اداری استخدامی بازنگری بیشتری انجام دهد تا نتایج دولت الکترونیک برای مردم ملموس باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار