تازه ترین خبرها و رویدادهای مازندران را در پیام رسان موبایل باشگاه خبرنگاران جوان مازندران دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شما همو‌طنان گرامی می‌توانید با مراجعه به شناسه تلگرام @yjcmazandaran از تازه ترین فراورده های خبری مازندران در قالب گزارش های صوتی، تصویری و مکتوب آگاه شوید.

سرویس شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مازندران نیز از شما دعوت می‌کند تا تصاویر خبری خود را به شناسه تلگرام @shajarehtuba  ارسال کنید تا با نام خودتان علاوه بر کانال خبرگزاری در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مازندران به نشانی https://www.yjc.ir/fa/mazandaran  و همینطور بخش‌های خبری شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری ۱۹:۱٠" شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قدرت باقری قلعه سری
۱۳:۴۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
«نامه ای به شهدای مدافع حرم»
سلام بر شهدای حرمین، حافظان دین اسلام. شما رشد یافته در مکتب امام راحل هستید که از لاله های سرخ دفاع مقدس بیرون آمدهاید؛ شما قهرمانان، شهید ملی ثبت شدهاید؛ ایمان دارم شما بلندقامتان تاریخ در این مجلس به عنوان میزبان حضور دارید؛ و بوی عطر حرمین جاریست. به شما قول میدهیم پرچم برافراشته شما هرگز بر زمین نماند و قله های موفقیت را یکی یکی فتح نماید و آنقدر راهتان را ادامه میدهیم تا غرب از اسلام هراسی به اسلام پرستی هدایت شود . شیطان بزرگ رسوا و خاموش گردد. . منشور عدالت اسلامی در سازمان ملل نهادینه گردد.


قدرت باقری قلعه سری
آخرین اخبار