سخنگوی کمیسیون بهداشت گفت: تلاش کمیسیون بر حذف تبصره‌ای است که به موجب آن رشته‌های آزمایشگاهی نتوانند به عنوان متصدی آزمایشگاه فعالیت کنند.

تلاش برای حذف تصدی گری آزمایشگاه ها توسط رشته های علوم آزمایشگاهی در کمیسیون بهداشت و درماناحمد همتی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: جلسه امروز با حضور علی لاریجانی و برخی از کارشناسان وزارت بهداشت و علوم آزمایشگاهی برگزار شد.

وی افزود: محوریت جلسه امروز درباره قانونی است که حدود 6 سال پیش به تصویب رسیده و به واسطه آن حتی دارو سازان و دامپزشکان‌ می‌توانند پس از گذراندن دوره‌ای دو الی سه ساله متصدی آزمایشگاه شوند که نسبت به این طرح اعتراض‌هایی وجود دارد و حتی این امر منجر به تجمع در برابر مجلس شورای اسلامی شد.

همتی تصریح کرد: بر این اساس تلاش کمیسیون بهداشت ودرمان بر حذف این تبصره است که به موجب آن رشته‌های آزمایشگاه نتوانند به عنوان متصدی آزمایشگاه فعالیت کنند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در پایان خاطر نشان کرد: در پایان جلسه کمیسیون بهداشت و درمان نتیجه بر آن شد که وزارت بهداشت طی سه هفته آخرین نظر خود را درباره این قانون ارائه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار