سرهنگ محمود سعادتی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ایرانشهر معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی ایرانشهر معرفی شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  در مراسمی با حضور جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و اعضای شورای تامین ایرانشهر  سرهنگ محمود سعادتی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

داوودی فرماندار ایرانشهر گفت: نیروی انتظامی با همکاری خوب مردم و دیگر نیروهای امنیتی توانسته در سال های اخیر شاخص های امنیتی را در منطقه افزایش دهد و از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کند.

نبی بخش داودی وظیفه نظام و دولت را ایجاد بستر مناسب برای توسعه پایدار بیان کرد و افزود: برقراری امنیت از مهمترین ملاک های توسعه است به طوری که در سایه امنیت، امور اقتصادی منطقه و مردم ارتقا می یابد.

وی با بیان اینکه امنیت دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه توسعه پایدار است، تصریح کرد: اگر در منطقه ‌ای امنیت نباشد به طور قطع سرمایه ‌گذاری و توسعه اقتصادی و اشتغال در آن نقطه رونق پیدا نمی ‌کند.

وی تاکید کرد: تامین امنیت به عنوان یکی از مولفه ‌های توسعه وظیفه حاکمیت است.

فرماندار ایرانشهر از تلاش نیروهای انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ و مخلان امنیتی تقدیر کرد.

 در پایان این نشست سرهنگ محمودی سعادتی که قبل از این فرمانده اداره مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان بود به عنوان فرمانده جدید انتظامی ایرانشهر معرفی و از زحمات 2 ساله سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده سابق انتظامی این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

معرفی فرمانده جدید انتظامی ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.