برخی از دوستان عبد اللَّه بن جعفر (شوهر حضرت زینب که دو پسرش در کربلا شهید شدند) بنزد عبد اللَّه رفته خبر کشته شدن دو پسرش را باو داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛   برخی از دوستان عبد اللَّه بن جعفر (شوهر حضرت زینب که دو پسرش در کربلا شهید شدند) بنزد عبد اللَّه رفته خبر کشته شدن دو پسرش را باو داد.

عبد اللَّه گفت: «إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ» پس ابوالسلاسل غلام عبد اللَّه گفت: این اندوهی است که ما از ناحیه حسین بن علی داریم (و او باعث این مصیبت شد؟) عبد اللَّه نعلین خود را باو زده او را از نزد خود دور کرده گفت: ای پسر زن لخناء (دشنامی است در عرب) آیا در باره حسین علیه السّلام چنین گوئی؟ بخدا اگر من در خدمت آن حضرت بودم هر آینه دوست میداشتم از او دور نشوم تا در کنارش کشته شوم.

بخدا چیزی که مرا از آن دو خوشنود میکند و در مرگشان دلداری بمن میدهد این است که آن دو در رکاب برادر و پسر عمویم کشته شدند و جان خود را در راه یاریش داده در باره او شکیبائی ورزیدند، سپس رو به همنشینان خود کرده گفت: سپاس خداوندی را که گران کرد بر من شهادت حسین را و اگر من بدست خود یاریش نکردم دو فرزندم او را یاری کردند.

منبع : شفقنا

انتهای پیام/

همسر حضرت زینب به خبر شهادت فرزندانش چه واکنش نشان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.