۳۳ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در بابلسر از خدمات عمرانی به ارزش ۹۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در ۶ ماه نخست امسال بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلامرضا علیپور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بابلسر با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان یکی از برنامه‌های مهم این نهاد است، گفت: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۷ درصد رشد داشت.

وی افزود: ۳۳ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در بابلسر از خدمات عمرانی به ارزش ۹۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در ۶ ماه نخست امسال بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بابلسر با بیان اینکه برای سه خانوار تحت حمایت در این شهرستان مسکن خریداری شده است، گفت:این واحد‌های مسکونی مجموعا با هزینه‌ای به ارزش ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیران و آورده مددجو خریداری شده است.

علیپور با بیان اینکه کمیته امداد در بخش مسکن به مددجویان ساکن در روستا هم خدمات ارائه می‌دهد افزود: هفت واحد مسکن مددجویی روستایی در این شهرستان در حال ساخت است و تا پایان سال جاری تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی با بیان برنامه‌های بخش مسکن در نیمه دوم امسال گفت:با برنامه ریزی‌ها وهماهنگی‌های انجام شده باسازمان بسیج سازندگی مقرر شد ۱۵ واحد مسکن مددجویی تا پایان امسال ساخته و به مددجویان تحویل داده شود.

علیپور با قدر دانی از همراهی مردم نوعدوست بابلسر با کمیته امداد افزود: مردم نیک اندیش این شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر خود، در ساخت مسکن مددجویان با این نهاد مشارکت کنند.

انتهای پیام/آ


پرداخت خدمات میلیاردی عمرانی به مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار