هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: روس ها، ایران را حریف برزگی می دانند و با تمام وجودشان دنبال کسب پیروزی مقابل ما هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  سعید عزت اللهی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشبختانه تیم ملی شرایط خوبی دارد و پس از تعطیلات لیگ تمام بازیکنان به تیم ملی آمده اند. 2 بازی خوب پیش رو داریم.با توجه به شناختمان از تیم های آفریقایی می دانیم توگو تیم سرعتی و قدرتی است.

او درمورد دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل روسیه اظهار کرد: روسیه هم تیمی خوب و میزبان جام جهانی است. روس ها انگیزه زیادی برای تقابل با ایران دارند و خودشان را آماده می‌کنند تا از میزبانی این رقابت ها به بهترین شکل استفاده کنند و بدرخشند. می بینم که امکانات زیادی در اختیارشان قرار گرفته است و دولت و رئیس جمهور این کشور به خوبی از تیمشان حمایت می کنند. این بازی در راه رسیدن  ایران به آمادگی محکی جدی است.

عزت اللهی درمورد برگزاری دیدار روسیه و ایران در کازان تصریح کر: روسیه شرایط آب و هوایی سردی نسبت به ایران دارد و با بازی کردن در کازان می‌توانیم به این شرایط عادت کنیم. ورزشگاه کازان  آره نا یکی از بهترین ورزشگاه‌های روسیه است که برای میزبانی جام جهانی انتخاب شده است. چمن بسیار خوبی هم دارد و هفته پیش با تیم آمکار در این ورزشگاه بازی داشتم. امیدوارم بازی خوبی برای هر 2 تیم ایران و روسیه باشد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره جدی گرفتن تیم ملی کشورمان از سوی روس ها گفت: آنها ایران را حریف برگی می دانند چراکه به عنوان یکی از  2کشور اول به جام جهانی رفتیم و تمام نگاه‌ها روی ایران است. بازی با ایران برای روس ها مهم است و می‌خواهند ببینند تیمی که این‌قدر زود به جام جهانی صعود کرده، چه پتانسیل دارد. تیم ملی فوتبال روسیه مراحل آماده سازی خوبی انجام می‌دهد و بازیکنان این تیم اکنون در اردو هستند. به طور حتم آنها با تمام وجودشان دنبال کسب پیروزی هستند و  ما هم با تمام وجود به زمین می رویم تا با دست پر خارج شویم.

انتهای پیام/

اظهارات سعید عزت اللهی درباره دیدار روسیه و ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار