فرماندار جمهوری‌خواه ایالت اوهایو اعلام کرد اگر اصلاحات اساسی در این حزب صورت نگیرد، دیگر قادر به حمایت از آن نخواهد بود.

تهدید فرماندار اوهایو به خروج از حزب جمهوری خواه آمریکابه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ جان کیسیک –فرماندار جمهوری خواه ایالت اوهایو- روز یکشنبه در برنامه «جیک تپر» شبکه سی ان ان اعلام کرد در صورتی که اصلاحات اساسی در حزب جمهوری خواه آمریکا انجام نشود، دیگر قادر به حمایت از آن نخواهد بود.

او گفت: ببین جیک، اگر حزب نمی تواند خود را اصلاح کند من نیز نمی توانم از آن حمایت کنم. منظورم این است که واقعا نگران کشور و آینده فرزندانمان هستم. ولی آیا می توانم نسبت به آن بی توجه باشم؟ البته که نمی توانم.

کیسیک در ادامه اظهار اشت در صورتی که حزب جمهوری خواه خود را اصلاح نکند، به یک فرماندار حزب مستقل تبدیل خواهد شد. او گفت: اگر حزب جمهوری خواه از قانون ضد مهاجرتی ترامپ حمایت کند؛ اگر درباره قرض های آمریکا نگران نباشد، اگر توجهی به موضوع تجارت و اقتصاد نداشته باشد، این حزبی نیست که من در آن باقی بمانم.

کیسیک در حالی چنین اظهارنظری کرده است که هفته گذشته در انتخابات میاندوره ای سنا در ایالت آلاباما، روی مور- از اعضای محافظه کار حزب جمهوری خواه- توانست سناتور لوتر استرنج را که در این انتخابات مورد حمایت دونالد ترامپ بود شکست دهد.

نتایج نظرسنجی شورای شیکاگو حاکی از آن است که سیاست خارجی دونالد ترامپ موجب ایجاد اختلاف و دودستگی شدیدی میان اعضای حزب جمهوری خواه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار