رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: پژوهش مهمترین موضوعی است که در دوران تحصیل باید به آن اهمیت داد.

 اولویت اصلی دانشجویان در دانشگاه ،کار پژوهشی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی و شروع دوباره پویایی و نشاط علمی و فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت که با حضور دانشجویان و معاونین در تالار فاطمیه (س) دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد:با کار پژوهشی آشنا شوید و پژوهش را به عنوان مهمترین موضوع در هنگام تحصیل در اولویت برنامه های خود قرار دهید تا گام های مهمی در رشته تحصیلی خود بردارید.

وی خطاب به دانشجویان گفت:شما دانشجویان برانگیختگان جامعه هستید که باید ادای دین کرده و سعی کنید محدود به درس و کلاس نباشید و خود را متعلق به آینده بدانید در غیر این صورت پیشرفت نخواهید کرد.

قاسم زاده در ادامه افزود: وظیفه شما دانشجویان احساس تکلیف در مورد جامعه است و شما در مقابل تمام مسائلی که پیش می آید مسئول هستید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تأکید بر توجه ویژّه به زبان انگلیسی تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر منابع به زبان انگلیسی است، تسلط شما بر این زبان کمک می کند تا شما درک خوبی از مطالب داشته باشید این توانمندی ،از ابزارهای نیازمند در مسیر دانشجویی و آینده است.


انتهای پیام/س

پژوهش موضوعی است که در دوران تحصیل باید به آن اهمیت داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار