فرمانده انتظامی استان مركزی از دستگیری زن سالخورده و پسرجيب بروكيف زن در اراک خبرداد.

دستگیری پیرزن و فرزند جیب بر در اراک / اعتراف به 40 فقره سرقتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار كيومرث عزيزی فرمانده انتظامی استان مركزی از دستگیری زنی سالخورده که به همراه فرزندش در اراك جيب بری و كيف زنی می كردند خبرداد.


سردار عزيزي گفت: از چندی پيش در پی وقوع چندين مورد كيف زنی و جيب بری در مركز و نقاط پرتردد ويژه بازار شهر اراك، در روند تحقيقات تخصصی تيم پليس آگاهي استان مرکزی، سرانجام سرنخ هايي از خانمی سالخورده و پسرش به دست آمد كه ساكن يكی از استان های همجوار استان مركزی بودند و بعد از سرقت در اراك، مجدد به شهر خود باز می گشتند.

وی اضافه کرد: با هماهنگي مقام قضائی، تيمي از ماموران انتظامی به شهر محل سكونت متهمان اعزام شدند و هر دو نفر را دستگير و به پليس آگاهی استان مرکزی منتقل کردند.

فرمانده انتظامي استان مركزی ادامه داد:‌ در مراحل بازجويی های تخصصی كارآگاهان پليس، متهمان به 40 فقره جيب بری و كيف زنی در شهر اراك اعتراف كردند.

سردار عزيزی تصریح کرد: در بررسی سوابق اين دو نفر مشخص شد كه متهم زن پرونده دارای 24 فقره سابقه كيفری از جمله جيب بری و كيف زنی و ساير سرقت ها و پسر او هم دارای 13 فقره سابقه كيفری از جمله سرقت و جيب بری است.

 

وی با بيان اینکه متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند افزود:‌ تحقيقات تكميلی در اين پرونده، ادامه دارد و كساني كه به اين روش از آنها سرقت شده ، می توانند براي پيگيری شكايت خود به پليس آگاهی استان مركزی مراجعه و يا با شماره 0862184038 تماس بگيرند.

سردار عزيزی بیان کرد: با توجه به تحقيقات احتمال ارتكاب سرقت در ساير شهرهای استانهای همجوار از جمله همدان به شيوه مشابه هم وجود دارد.

انتهای پیام / ج


دستگیری مادر و پسر جیب بردر اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.