قاچاقچیان چوب مامور منابع طبیعی عباس آباد را با سلاح سرد زخمی کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جواد جلالی سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان عباس آباد از مضروب شدن مامور منابع طبیعی این شهرستان در درگیری قاچاقچی چوب خبر داد و گفت:مامور منابع طبیعی به درمانگاه منتقل شد و حالش رضایت بخش است.

وی با بیان اینکه ضارب تاکنون متواری است، افزود: دو شب گذشته نیز قاچاقچیان چوب با شلیک اسلحه شکاری با ماموران عباس آباد درگیر شده بودند.

سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان عباس آباد گفت:  ۳۰ اصله چوب قاچاق توسکا که در دو دستگاه نیسان جاسازی شده بود در گشت ماموران منابع طبیعی توقیف شد.

جلالی افزود: یکی از متخلفان دستگیر و دیگری با درگیری، ضرب و شتم و استفاده از سلاح سرد، مامور منابع طبیعی را مضروب و متواری شد که با دستور قاضی، ضارب تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

وی گفت:خودور‌های توقیف شده به پارکینگ منتقل شد.

جلالی افزود:با ایجاد گشت‌های مستمر شبانه روزی طی چند روز اخیر در حوزه منابع طبیعی عباس آباد اجازه خروج هیچ  چوب قاچاق را از منطقه ندادیم.

وی گفت:با ترویح و فرهنگ سازی و درک اثرات زیست محیطی جنگل و ایجاد اشتغال مولد در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برای جوانان شاهد توقف قاچاق چوب در پهنه منابع طبیعی و جنگل‌های ارزشمند شمال کشور باشیم.

انتهای پیام/آ

 ضاربان منابع طبیعی تحت تعقیب قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.