مدیر کمیته امداد شهرستان جیرفت گفت: امسال ۴۰۰ طرح اشتغال به منظور توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد جیرفت اجرا می شود.

اختصاص ۷میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ اسماعیل امیری، مدیر کمیته امداد شهرستان جیرفت با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال و اجرای طرح های خود اشتغالی زمینه را برای استقلال اقتصادی مددجویان فراهم می کند، گفت: 7 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال امسال از محل منابع بانکی به مددجویان کمیته امداد شهرستان جیرفت اختصاص داده شده است.


وی با بیان اینکه ۲۳۰ طرح اشتغال زا در شهرستان جیرفت در شش ماهه امسال برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک معرفی شده اند، افزود: ۴۰۰ طرح اشتغال زا به منظور توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت امسال در شهرستان جیرفت اجرا می شود.


امیری تصریح کرد: به منظور اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ۳۰ دستگاه وانت زامیاد در شش ماهه نخست امسال به مددجویان واجد شرایط واگذار شده است و واگذاری خودرو به مددجویان تحت حمایت تا پایان سال جاری ادامه دارد.


وی با اشاره به اعطای وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: به منظور فراهم کردن زمنیه اشتغال مولد و پایدار برای مددجویان و افراد نیازمند روند اعطای وام اشتغال‌زایی در شهرستان جیرفت به سرعت در حال انجام است.


امیری یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های پایدارسازی و درآمدزایی طرح‌های اشتغال را انجام نظارت بر این طرح‌ها دانست و گفت: انجام نظارت‌های لازم بر طرح‌های اشتغال یکی از راه‌های اثربخش در توسعه هوشمندانه آن است که به‌عنوان یک شاخص مهم در ایجاد اشتغال برای مددجویان در نظر گرفته می‌شود.


انتهای پیام/س

 

اجرای ۴۰۰ طرح اشتغال به منظور توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.