کمیته فنی جدید باشگاه استقلال گزینه آلمانی انتخاب شده توسط مدیران باشگاه را تایید می کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از استعفاى منصوريان ،مديران باشگاه استقلال پس از بارها اعلام نام فاتح تريم و اختلاف رقم قرارداد و هزار اما و اگر در نهايت به اين نتيجه رسيدند كه اين مربى گران قيمت به درد نيمكت آنها نمى خورد و در نهايت براى مذاكره با مربى خارجى قيمت خوب و مناسب راهى دوبى شدند.

مسئولان باشگاه استقلال پس از كلى مذاكره با ديگر مربيان خارجى در دبى در نهايت شفر آلمانى را جانشين منصوريان كردند تا در ادامه راه يك مربى آلمانى سكان هدايت تيم آنها را در دست بگيرد.

اما از تمام اين حرف ها و اعلام سرمربى جديد استقلال كه بگذريم بايد نگاهى هم به نقش اعضاى كميته فنى جديد باشگاه داشته باشيم.

اعضايى كه قرار بود نام و رزومه چند مربى خارجى را در دستور كار قرار بدهند و سپس مديران استقلال از ميان آن رزومه ها مربى انتخاب كنند اما نه تنها اين موضوع عملى نشد بلكه مسئولان استقلال بدون نظر كميته فنى راهى دبى شدند تا مستقيما يك گزينه را انتخاب كنند و در آخر هم براى اينكه مثلا بگويند كميته فنى هم كاره اى است نام چند روزمه را در نشست اعضاى كميته فنى اعلام و در پايان هم از اعضا بخواهند تا با گزينه قرارداد امضا شده موافقت كنند.

در هر صورت اگر اعضاى كميته فنى واقعا اينطور سرمربى جديد را بدون بررسى رزومه قبول كنند در آينده كار سختى خواهند داشت، چرا كه مديران استقلال با زيركى كامل توپ را در زمين كميته فنى انداخته و هرگونه مشكلى هم كه پيش بيايد مديران اعلام مى كنند كه سرمربى جديد از فيلتر كميته فنى گذشته است .حال كميته فنى را چه افرادى تشكيل داده اند ؟افرادى با تجربه و مربيان با سابقه استقلال كه بدون شك به دانش آنها در فوتبال نمى توان شك كرد.

 با اين تفاسير اعضاى كميته فنى استقلال بايد هوشيار باشند و گزينه اى را انتخاب كنند تا فردا در مقابل هواداران حرفى براى گفتن داشته باشند نه اينكه به طور نمادين گزينه نهايى شده را قبول كنند.

مديران استقلال گزينه هاى زيادى را مورد بررسى قرار دادند كه در نهايت قرعه براى هدايت تيم به نام شفر در آمده است و او سرمربى آبى پوشان خواهد بود.

بیشتر بخوانیم:

واکنش پیشکسوت استقلال به قرارداد پنهانی باشگاه با مربی جدید + عکس

رونمایی از افتخارات سرمربی جدید استقلال

 سرمربيگرى گزينه خارجى براى استقلال رد شد

کنایه جالب حسن روشن به مدیر عامل استقلال

انتهای پیام/

 کمیته فنی، شفر را تایید می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار