منافع مشترک کی روش و برانکو بالاخره این 2 سرمربی مطرح خارجی را مجبور به ائتلاف کرد.

ائتلاف برانکو و کی روش بالاخره شکل گرفتبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در روز های اخیر تلاش کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ در مورد مهدی طارمی باعث شد این دو مربی با دیدگاه منافع مشترک در یک خط فکری قرار بگیرند و به نوعی یک ائتلاف مثبت را در فوتبال ایران رقم زدند.

سال گذشته دعوای برانکو و کی روش در مورد تمرینات و زمان حضور بازیکنان ملی پوش پرسپولیس در اردوی تیم ملی باعث شد کی روش در یک اقدام غیر منتظره بازیکنان سرخ پوش را دیپورت و از امارات به ایران روانه کند.

لجبازی های کی روش و برانکو کم کم به یک معضل برای فوتبال ایران تبدیل شده بود، آنهم درست در زمانی که پرسپولیس و تیم ملی هر دو در اوج موفقیت قرار داشتند.

شاید توهم جایگزینی برانکو در تیم ملی فوتبال باعث این اتفاق بود، اما پس از صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه رفتار کی روش تغیبر کرد و برانکو نیز در مواقع لازم تغییر رفتار را در مصاحبه هایش نشان داد.

این روزها بحث مهدی طارمی بد جور ذهن برانکو و کی روش را مغشوش کرده است به شکلی که هر کدام به نوعی به دنبال راهی برای حل مشکل طارمی هستند.

این نشان می دهد این 2 مربی بزرگ این روز ها افکارشان ملی است، هرچند کشور دوم آنها ایران است.

به هر حال این ائتلاف را به فال نیک می گیریم و امیدواریم طارمی باز هم مثل سابق موثر باشد، درست مثل همسو کردن برانکو و کی روش که منجر به یک ائتلاف غیر مستقیم و ناخواسته شد.

میزان دریافتی برانکو و کی‌روش

 تصویر قلیانی پرسپولیسی‌ها فتوشاپی‌ است؟

نانوایی که برانکو به پرسپولیس آورد!

خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی!

انتهای پیام/

کی روش و برانکو همسو شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
علی کچل کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
ول کنین این طارمی را لیاقت بازی تو تیم دسته 3 هم نداره چه برسه به تیم ملی اینقدر جوان با استعداد و با انگیزه هست که شغل دومشم کلاهبرداری یا به اصطلاح قشنگ تر بیزینس فوتبالی نباشه تو این یه مورد حداقل دارای استعداد نباشه قشنگ توپ را بزنه تو دروازه نه اینکه باهاش خاله بازی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
احسند به کیروش بزرگ اتحاد رمز موفقیت
Iran (Islamic Republic of)
T,3☆☆4
۱۳:۱۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
بازیکنی که به تیم ملی دعوت میشود یعنی الگو برای جوانان, حالا خودتون قضاوت کنید کسی که دزدی میکند در تیم ملی میخواهد چی رو به جوانان یاد دهد دزدی کردن وبگویید خیرتی توش بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
وقتتونو تلف طارمی نکنید .این همه جوون با استعداد
داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
طارمی بازیکن نمیشه.ببین کی گفتم
آخرین اخبار