اولین پرواز تهران - یاسوج بعد از عملیات بهسازی سطوح پروازی فرودگاه یاسوج به زمین نشست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  اول تیرماه امسال بود که معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از تعطیلی فرودگاه یاسوج به علت اجرای طرح تطویل باند به مدت سه ماه خبرداد و گفت: تطویل باند فرودگاه از دو هزار و600 به سه هزار و چهار هزار متر تحول بزرگ در حوزه فرودگاه یاسوج است.

وی با بیان اینکه پس از زیر سازی، آسفالت و روکش آسفالت و تعریض باند قدیم از 45 به 60 متر آغاز می‌شود، ادامه داد:برای اجرای تطویل باند 23 میلیارد هزینه هزینه شده است و با پیشرفت خوبی که داشته 800 متر به طول باند اضافه می‌شود.

با افزایش طول باند فرودگاه یاسوج به طول 800 متر امکان نشست و برخاست هواپیماهای تا رده بدنه متوسط از جمله فوکر100 و ایرباس 320 فراهم می‌شود.

هم اکنون پروازهای این فرودگاه به جز روز شنبه در طول ایام هفته توسط شرکت هواپیمایی آسمان با هواپیمای ATR72 به مقصد تهران و بالعکس انجام می‌شود.

افزایش قیمت 100 هزار تومانی بلیط هواپیما توسط شرکت هواپیمایی آسمان

برنامه زمانی پروازهای یکشنبه تا جمعه فرودگاه یاسوج مهرماه امسال در حالی طبق نامه رسمی شرکت آسمان از 10 مهر ماه تا پایان برنامه زمستانی سال جاری آغاز شده ولی افزایش ناگهانی 100 هزار تومانی قیمت بلیت مردم را شوکه کرد.

مسئولان فرودگاه یاسوج نسبت به این افزایشق قیمت بلیط ها توسط شرکت هواپیمایی آسمان واکنش نشان دادند و اعلام کردند: آنچه که وظیفه و اختیارات فرودگاه می باشد، ایجاد بستر و زیرساخت انجام پروازها بصورت ایمن و امن است اگر چه بحث قیمت گذاری و فروش بلیت جزو اختیارات هیچ فرودگاهی نیست اما؛ بر حسب وظیفه اجتماعی، دغدغه ها و مراتب نارضایتی مان را به شرکت هواپیمایی آسمان از نرخ های فعلی اعلام نموده ایم و این شرکت قول مساعد پیرامون بازنگری نرخها در ادامه روند پروازی را اعلام کرده اند.
انتهای پیام/غ

افزایش ناگهانی 100 هزار تومانی قیمت بلیت هواپیمای یاسوج به تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
کاش پرواز یاسوج مشهدم راه مینداختین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
کاش پرواز یاسوج مشهدم راه مینداختین