دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر بیش از 50 ویژه برنامه در سراسر این استان برگزار شد.

اجرای 50 ویژه برنامه هفته امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار محسن اکبری  برپایی همایش های مختلف نظیر طلایه داران، تجلیل از فعالان این عرصه، نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس، برپایی کرسی های آزاد اندیشی را از جمله برنامه های اجرا شده این هفته در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

وی ادامه داد: همچنین بزرگداشت شهدای امر به معروف و نهی از منکر و دفاع مقدس با تاکید بر نقش مساجد، اماکن، محلات و تشکل های مذهبی، گردهمایی طلایه داران اصناف و برپایی نشست های علمی حوزوی و دانشگاهی از دیگر برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان بوده است.

اکبری  امر به معروف و نهی از منکر را فلسفه وجودی قیام امام حسین(ع) ذکر کرد و گفت: خداوند و پیامبران مهمترین عاملان این 2 فریضه الهی بودند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: اگر همه آحاد جامعه به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر به عنوان رسالت مهم و خطیر خود به خوبی عمل کنند نظام الهی بیمه خواهد شد.

سرهنگ اکبری نظام جمهوری اسلامی را مهمترین معروف زمان ذکر کرد و افزود: از آنجایی که درست عمل نکردن به این 2 فریضه الهی سبب آسیب و لغزش حکومت اسلامی می شود باید به عنوان یک وظیفه فردی و عمومی مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی امر به معروف و نهی از منکر را نقطه وحدت کامل جامعه اهل سنت و تشیع ذکر کرد و گفت: ضروری است این امر سرلوحه همه گروهها و افراد جامعه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: انجام امر به معروف و نهی از منکر عامل سعادت جامعه و نزول برکات الهی و ترک آن سبب گمراهی و دور شدن از رحمت خداوند می شود.

انتهای پیام /ع

 50 ویژه برنامه هفته امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار