مسئول کانون یاوران بسیج دانشجویی دانشگاه بقیه‌الله(عج) از خدمات رسانی پزشکان و دندانپزشکان متخصص به روستاییان منطقه سوسن شهرستان ایذه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف مصطفایی، مسئول کانون یاوران بسیج دانشجویی دانشگاه بقیه‌الله(عج) بیان داشت: بیش از ۳۰ پزشک و دندانپزشک به مدت ۵ روز در منطقه سوسن شهرستان ایذه خدمات ارائه می‌دهند.

وی اذعان کرد: طبق سنوات گذشته به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی جهادگران کانون یاوران جهادگر اعم از پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران و پیراپزشکان؛ همچنین مبلغان، روحانیون و دانشجویان رشته‌ها و ورودی‌های مختلف دانشگاه و همچنین جهادگران عرصه فرهنگی عصر روز چهارشنبه عازم مناطق محروم استان خوزستان شدند.

مصطفایی اظهار داشت: جهادگران در طول مدت اقامت در روستاهای محروم منطقه سوسن استان خوزستان ضمن برگزاری مراسمات فرهنگی و عزاداری و پخت نذری به ارائه خدمات پزشکی در قالب ویزیت بیماران داخلی، قلب، زنان و زایمان، جراحی سرپایی و ارائه خدمات دندانپزشکی خواهند پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بقیه‌الله به زمان و مکان این اردوی جهادی اشاره و تصریح کرد: این اردوی جهادی با حضور ۵۵ پزشک و کارگروه فرهنگی به مدت ۵ روز در منطقه سوسن می باشد.

این مقام مسئول به رشته‌هایی که در این مناطق خدمت می‌کنند اشاره کرد و اذعان داشت: این پزشکان بسیجی برای چندمین بار متوالی است که به روستا های ایذه سفر و ارائه خدمات به روستاییان می‌دهند.

انتهای پیام/گ

بهره مندی روستاییان مناطق محروم از خدمات پزشکی و دندانپزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.