همزمان با تاسوعای حسینی و با مشارکت 400 فعال محیط زیست، پاکبانان حسینی خادم عزادران اردبیلی شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، همزمان با تاسوعای حسینی پاکبانان حسینی دریک حرکت خودجوش و مردمی باهدف پاکسازی سیمای شهر اردبیل خادم عزاداران اردبیلی شدند .

اقبال عباسی سرپرست استانداری اردبیل با حضور درجمع پاکبانان محرم اظهار کرد: طرح پاکبانان محرم برای سومین سال متوالی بامشارکت سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان طبیعت و شورای اسلامی‌شهر و شهرداری اردبیل اجرا می‌شود، در این طرح، قبل از شروع مراسم تاسوعای حسینی  نسبت به آماده‌سازی و پاکسازی کوچه‌ها و  معابر  برای عزاداران حسینی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه فعالان جامعه مدنی  از این طرح استقبال پرشوری کردند، افزود: طرح پاکسازی معابر از کوچه‌ها یک وظیفه اجتماعی شده و امید است یک الگوی جهانی و ملی شود.

حمید لطف‌اللهیان سرپرست شهردار اردبیل نیز در حاشیه این مراسم تصریح کرد: مشارکت جوانان و قشر آگاه و متخصص جامعه در پاکسازی شهر اقدامی  شایسته و ارزشمند است.
 
وی با بیان اینکه طرح پویش مردمی پاکبانان محرم، فضا و چهره شهر را برای عزاداری عزاداران حسینی اردبیل آماده کرده است،گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ مدیریت زباله توسط شهروندان است.

حضور پاکبانان حسینی در مراسم تاسوعای حسینی اردبیل

حضور پاکبانان حسینی در مراسم تاسوعای حسینی اردبیل 

انتهای پیام/ح

پاکبانان حسینی، خادم عزاداران اردبیلی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار