فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از آمادگی 100درصدی پلیس رفسنجان و همچنین اعمال محدودیت های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان  گفت: برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم های تاسوعا و عاشورای حسینی تمهیدات بسیار خوبی اندیشیده شده و تمامی پیش‌بینی های لازم به ‌منظور کنترل نقاط ترافیکی انجام گرفته است.

وی افزود:تمامی سعی و تلاش انتظامی شهرستان رفسنجان در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی است و با همکاری و تعامل ارگانهای برون سازمانی خصوصا بسیج اورژانس هلال احمروسایر ارگانها برنامه ریزی امنیتی و ترافیکی بسیار خوبی صورت پذیرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم مباحث ترافیکی و به‌ویژه رفت و آمد هیئت ها و دسته‌های عزاداری را تسهیل کنیم و در این زمینه نیز نیازمند همکاری و همراهی هیئت های مذهبی هستیم که البته جلسات مناسبی را داشته‌ایم تا روان‌سازی ترافیک و نظم‌بخشی به‌طور کامل انجام پذیرد.

سرهنگ عباسی ضمن تقدیر از همکاری مردم با بیان اینکه پلیس شهرستان از شامگاه تاسوعا در آماده‌باش به سرمی برد و تامین امنیت، نظم و آرامش دسته‌های عزاداری و عزادران حسینی در خیابانها و معابر شهرستان را دنبال خواهد کرد افزود: مردم  با رعایت مقررات با پلیس همکاری کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فورینهای پلیسی 110 گزارش کنند.

انتهای پیام/ی

تمهیدات پلیس رفسنجان درتاسوعا و عاشورای حسینی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.