همزمان با روز دهم محرم، سالروز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، اجتماع بزرگ عاشورایی اصفهان در میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،همزمان با روز دهم محرم، سالروز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش اجتماع بزرگ عاشورایی در میدان امام اصفهان از ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

از ساعات ابتدایی صبح عاشورا، مردم نصف جهان با حضور در قافله های عزا و دستجات عزاداداری که در سرتاسر شهر برگزار می شود، به سوگواری برای سید و سالار شهیدان می پردازند.

دستجات بزرگ عزاداری پس از سینه زنی و سوگواری برای سیدالشهدا در نقاط مختلف شهر، به تدریج به سمت میدان امام اصفهان حرکت کرده و مردم نصف جهان هم نوا و هم سوگ با یکدیگر به عزاداری و سینه زنی در این میدان تاریخی می پردازند.

پس از عزاداری همزمان با اذان ظهر، مردم نصف جهان نماز ظهر عاشورا را در میدان امام به امامت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری اقامه خواهند کرد.

پس از نماز ظهر و عصر نیز عزاداری مردم نصف جهان در سوگ شهادت امام حسین (ع) با برنامه مقتل خوانی در مسجد امام و در محفل رزمندگان اسلام ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

 

اجتماع بزرگ عاشورایی اصفهان در میدان امام (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.