بی‌توجهی دولت آمریکا به ساکنان منطقه طوفان زده پورتوریکو، انتقاد از دولت فدرال را به دنبال داشته است.

انتقاد مردم طوفان زده پورتوریکو از دولت فدرال آمریکابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فرانس 24، بی‌توجهی دولت آمریکا به ساکنان منطقه طوفان زده پورتوریکو، انتقاد از دولت فدرال را به دنبال داشته است.

بر این اساس، واشنگتن در روزهای اخیر به دلیل بی‌توجهی به ساکنان پورتوریکو مورد انتقاد قرار گرفته است. طوفان ماریا که هفته پیش پورتوریکو را در نوردید، چهره این منطقه را تغییر داده است. پورتوریکو سه میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت دارد و در جریان طوفان ماریا به شدت دچار خسارت شده است. طوفان در این منطقه از آمریکا پانزده کشته برجای گذاشت.

ساکنان پورتوریکو از داشتن همه چیز محرومند. جریان برق قطع شده و مردم آب آشامیدنی در اختیار ندارند. نیمی از ساکنان پورتوریکو به آب آشامیدنی دسترسی ندارند و آب آشامیدنی با تانکر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مردم پورتوریکو و مقامات محلی، دولت فدرال را متهم می‌کنند که به اندازه هموطنانشان در فلوریدا و تگزاس به آن ها توجه نکرده است.

فرماندار جزیره پورتوریکو در آستانه سفر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به این منطقه تاکید کرد اگر دولت هر چه سریع‌تر کمک‌های بیشتری به این منطقه ارسال نکند، خطر بروز بحران انسانی وجود دارد.

انتهای پیام/

انتقاد مردم منطقه طوفان زده پورتوریکو از بی توجهی دولت فدرال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار