انقلاب اسلامی پرتوی از نهضت عاشوراست که در انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجای کشور در شانزدهمین یادواره شهدای رستم رود شهرستان نور با اشاره به اینکه در بعد از انقلاب با هدایت امام و رهبری و مردم در تمامی زمینه‌ها پیشرف کردیم و توانستیم خودکفا شویم، گفت: امروز در همه ابعاد امنیتی و انتظامی حرف اول را می‌زنیم و از نظر سیاسی و نظامی برزگترین قدرت منطقه هستیم و انقلاب اسلامی پرتوی از نهضت عاشوراست که در انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرد.

وی با اشاره به یاد وخاطره وگرامی داشت شهدا حججی و جمشیدی شهدای مدافع حرم ودیگر شهدا افزود: این شهدا دست پرورده انقلاب اسلامی هستند که نظام ما جوانان را این گونه تربیت کرد و تاثیر گرفته از نهضت عاشورا و امام حسین (ع) برای دین خواهی و آزادگی است و باید این الگو را در بین جوانان نشر و پرورش دهیم.

سردار مهری افزود: ما امروز در همه ایعاد اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی مستقل و بزرگترین قدرت منطقه و شاهد خودکفایی در پیشرفته‌ترین سلاح‌ها برای دفاع از کشور و الگوی کشور‌های اسلامی هستیم.

وی با اشاره به فوت ۱۶ هزار نفر در سال گذشتنه در تصادفات جاده‌ای گفت: باید قوانین و مقررات رانندگی که حق الناس است، رعایت و آموزش قوانین رانندگی ترافیکی در بین مردم بیشتر شود.

انتهای پیام/آ

شانزدهمین یادواره شهدای رستم رود شهرستان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار