نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت:برگزاری مانور اخیر در ارتفاعات اشنویه اقتدار و صلابت کشور را به رخ جهانیان، عوامل استکبار و یاوه گویان منطقه کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام عسگر دیرباز ظهر جمعه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهارداشت: عالمان باید در مجالس روضه‌ و مجالس خانگی حضور یابند تا بار معنوی مجالس بیش از پیش افزایش یافته و سبب آگاهی مردم شود و سبب عاقبت بخیری همگان در دنیا و آخرت شود.

وی ادامه داد: مردم برخی از کشورهای همسایه که پیروان اهل بیت (ع) هستند عزادارای برایشان ممنوع اعلام شده است و هر فردی که نشانی از عزدارای در خود داشته باشد توسط مامورین دولتی مورد تعقیب قرار گرفته و برخی مواقع دستگیر می‌شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری افزود: معارف اهل بیت (ع) و شهدا و آرمان‌های انقلاب باید بیش از پیش پیاده شود و وحدت و همبستگی خود را حفظ کنیم تا بتوانیم مقدمات ظهور را فراهم کنیم.

دیرباز افزود: برگزاری مانور محرم در ارتفاعات اشنویه از توابع آذربایجان غربی اقتدار و صلابت کشور را به رخ جهانیان، عوامل استکبار و یاوه گویان منطقه کشید.

وی اضافه کرد: دشمنان بداند که جمهوری اسلامی ایران با صلاب تر از گذشته برای مقابله با استکبار جهانی آماده است و جوانانی همچون شهید حججی را در اختیار دارد که در راه اعتلای کشور و حفظ ناموسشان از جان خود می گذرند.

دیرباز با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور، استان و منطقه در سایه نثار خون شهدا، جانفشانی ایثارگران و اقتدار نیروهای مسلح محقق شده است، اظهار کرد: نقش محوری ایران در منطقه غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به همه پرسی کردستان عراق نیز افزود: این همه پرسی از طرف ملت ایران و علمای اهل سنت نیز محکوم شده است زیرا تجزیه و تضعیف کشورهای اسلامی باعث سو استفاده عوامل استکبار جهانی می شود.

انتهای پیام/م

مانور محرم اقتدار و صلابت کشور را به رخ استکبار کشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.