یزدان مهر گفت: می‌توانیم با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به دانشگاه‌ها و با مشارکت بخش خصوصی در زمین دانشگاه‌ها خوابگاه احداث کنیم.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با بیان این که در سال جاری با همت این صندوق و تلاش دانشگاه های سراسر کشور بهسازی خوابگاه های دانشجویی صورت گرفت، گفت: آمادگی داریم همه خوابگاه های مجردی دانشگاه جیرفت را بهسازی و تجهیز کنیم.

یزدان مهر در نشست با مسئولان دانشگاه جیرفت که با حضور رئیس سازمان اموردانشجویان انجام شد ، اظهار داشت: با پیگیری های رئیس دانشگاه جیرفت و تلاش معاونان این دانشگاه اعتبار خوبی برای بهسازی و تجهیز خوابگاه های این دانشگاه اختصاص یافت که در این راستا یک بلوک خوابگاهی به صورت بنیادی بهسازی شده است و در ادامه نیز با تخصیص اعتبار از سوی صندوق رفاه دانشجویان همه بلوک های خوابگاهی دانشگاه جیرفت تجهیز و بهسازی می شوند.

وی تصریح کرد: با تلاش همکاران در صندوق رفاه دانشجویان وام های بنیاد علوی را به سمت دانشگاه های واقع در مناطق محروم سوق داده ایم و در این راستا آمادگی داریم به توسعه خدمات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان در دانشگاه جیرفت کمک کنیم.

مهندس یزدان مهربا بیان اینکه صندوق رفاه دانشجویان برنامه‌های مناسبی برای دست‌یابی به اهداف برنامه ششم توسعه دارد، خاطرنشان کرد: در برنامه پنجم توسعه محدودیت احداث خوابگاه داشتیم اما با تلاشی که در وزارتخانه صورت گرفت در برنامه ششم مجوز احداث خوابگاه دانشجویی اخذ شد و ما می‌توانیم با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به دانشگاه ها و با مشارکت بخش خصوصی در زمین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، خوابگاه احداث کنیم.

وی ادامه داد: در بخش ورزش دانشجویی نیز همانگونه که در سال گذشته یک اتاق تندرستی به دانشگاه جیرفت اختصاص یافت اگر فضای مناسب وجود داشته باشد می توانیم یک اتاق دیگر را در این راستا برای رفاه هر جه بیشتر دانشجویان تجهیز کنیم.

 انتهای پیام/

بخش خصوصی تسهیلات ارزان قیمت برای احداث خوابگاه‌های دانشجویی دریافت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار