رئیس اداره بهزیستی تربت جام از افزایش ۱۲درصدی شهریه مهدکودک ها در این شهرستان خبر داد.

افزایش ۱۲درصدی شهریه مهدکودک ها در تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ظفرمقدم گفت: در حال حاضر ۴۳ مهد کودک در سراسر تربت جام فعال بوده که ۲۴ مهد کودک در شهر و ۱۹ مهد کودک روستایی است.

وی ادامه داد: شهریه مهد کودک‌ها با توجه به ستاره آن‌ها که براساس کیفیت، فضای آموزشی و امکانات موجود اعطا شده نیز متغییر خواهد بود و بین شهریه مهدکودک با ستاره و یا ستاره کم تفاوت و جود دارد.

رئیس اداره بهزیستی تربت جام با تاکید به اینکه تمام مدیران، موسس ها، مربیان و خدمه مهد کودک ملزم به گذراندن دوره ارتقای آموزش مهد کودک هستند گفت: طرح ارتقای آموزش مدییران و مربیان مهد کودک با همکاری این اداره در قالب ۱۵ روز ملزم به گذزاندن این دوره کرده و هیچ مربی یا مدیری بدون گذراندن این دوره حق فعالیت در مهد‌های کودک را نخواهد داشت.

وی افزود: درطول سال از نظر بازرسی بهداشتی، اموزشی و استحکام بنا برنامه نظارت بر مهد کودک‌ها را داریم که بصورت کارشناسی بازید مستمر صورت می‌گیرد.

ظفرمقدم بیان کرد: هر مهد کودک برای ۶ نفر در شهر و ۵ نفر در روستا‌ها اشتغال ایجاد می‌کند ودر مجموع برای ۲ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 شهریه مهدکودک ها در تربت جام افزایش یافت

انتهای پیام //م.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.