نماینده ولی فقیه در هلال احمر گفت: 160 تن کمک هلال احمر برای مسلمانان میانمار ارسال شده است.

حجت‌الاسلام حاج شیخ عبدالحسین معزی نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر در حاشیه مراسم ترحیم همسر آیت الله شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره کمک‌های سازمان هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به مسلمانان میانمار اظهار داشت: تاکنون  محموله هایی با وزن حدود 160 تن برای کمک به مسلمانان میانمار ارسال شده است که محموله سوم امروز ارسال می‌شود و محموله چهارم نیز آماده ارسال است.


نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر ادامه داد: امیدواریم مسیر هموار شده تا از طریق میانمار کمک‌ها را به مسلمانان ارسال کنیم ؛ در غیر این صورت در منطقه صفر مرزی بنگلادش و میانمار برای کسانی که در آنجا پناهنده هستند ، تقسیم می‌شود.


وی با اشاره به مشکلات مسلمانان میانمار افزود: جهانیان باید به مشکلات مردم مسلمان میانمار توجه کرده ، چرا که در حق آ‌ن‌ها بسیار ظلم شده است.


حجت‌الاسلام معزی با اشاره به محتویات کمک‌های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران به مسلمانان میانمار عنوان داشت: اقلام متعددی همچون موادغذایی، چادر، پتو، ظروف و امکانات دیگری در این محموله‌ها وجود دارد.


نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر با اشاره به نقش استکبار و رژیم صهیونیستی در قتل عام مسلمانان میانمار گفت: با توجه به تحولات منطقه راخین مسئله ملیتی در آنجا بیشتر مطرح است. در حقیقت یک درگیری اساسی ملیتی در آنجا وجود دارد که دولت تلاش می کند جانبداری میانماری ها را انجام دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار