رییس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت و نیروی انتظامی ابوزیدآباد دو قاچاقچی با سابقه چوب دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا شفیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قاچاقچیان با سابقه چوب با خودرو پژو اقدام به حمل چوبهای قطع شده جنگلهای منطقه یزدلان ابوزیدآباد کرده بودند که دستگیر شدند.
 
وی افزود: شهرستان ما با بیش از یکهزار هکتار جنگل دست کاشت برای حفظ محیط زیست وجلوگیری از فرسایش خاک و طوفان دارد و مقام اول را در مقابله با بیابان زدایی کسب کرده است ولی سودجویان چوب برای ذغال گیری به طبیعت و محیط زیست صدمه می زنند.
 
رییس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل به سابقه دار بودن دستگیر شدگان اشاره کرد و گفت: با تحویل دستگیر شدگان به مراجع قضایی و بررسی های انجام شده سابقه دار بودن آنها به اثبات رسیده و این افراد به دفعات برای ذغال گیری به قطع درختان تاغ اقدام کرده اند و این بار نیز حدود دو تن چوب تاغ را قطع کردند و باعث تخریب جنگل های دست کاشت در مناطق ابوزیدآباد شده اند.
 
شفیعی گفت: حفظ طبیعت ومحیط زیست وظیفه ای همگانی است و باید هرگونه تخریب و قطع درختان گزارش شود تا با مبارزه با سودجویان به حفظ طبیعت کمک شود .

 

انتهای پیام/م 

 

دستگیری قاچاقچیان چوب درختان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.