با بهره برداری از طرح گازرسانی، یکهزار و 800 واحد مسکونی روستای فولاد محله از نعمت گاز برخوردار می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد حسن صالحیان رئیس اداره گاز شهرستان مهدی شهر گفت: طرح گازرسانی به فولادمحله در شهرستان مهدی‌شهر که در هفته دولت سال 96 آغاز شده و با بهره برداری از این طرح گازرسانی، یکهزار و 800 واحد مسکونی روستای فولاد محله از نعمت گاز برخوردار می شوند.


وی افزود: اجرای 132 متر خط انتقال، پنج هزار و 508 متر خط تغذیه و 132 متر شبکه فولادی و لوله‌گذاری شبکه پلی‌اتیلن به طول 35 هزار و 282 متر، ایجاد یک باب ایستگاه «سی.جی.اس» 30 هزار مترمکعبی، و یک باب ایستگاه «تی.بی.اس» با ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت احداث و بهره برداری می‌شود.


رئیس اداره گاز شهرستان مهدی شهر اظهارداشت: علاوه بر برخورداری واحدهای مسکونی روستای فولاد محله از نعمت گاز، واحدهای مرغداری محور این منطقه نیز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.


صالحیان تصریح کرد: با اشاره به طرح گازرسانی به مجتمع گلخانه ای شهر درجزین در هفته دولت گفت: طرح گازرسانی با اجرای 6 هزار و 409 متر شبکه انتقال، یکهزار متر خط تغذیه، ایجاد ایستگاه «تی.بی.اس» با ظرفیت 2 هزار و 500 متر مکعب بر ساعت با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و شرکت گاز در مجموع با برآورد اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


سهم مصرف گاز در استان سمنان در بخش خانگی 25 درصد و در بخش صنعتی 75 درصد است و همه مناطق شهری استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند.


انتهای پیام/ م


طرح گازرسانی به روستای فولادمحله تا پایان سال 96 تکمیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار