مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با حضور در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان از اقدامات وی در راستای ارتقای خدمات در عرصه گردشگری قدردانی کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مرتضی آبدار در این دیدار که صبح امروز هفتم مهرماه به مناسبت هفته گردشگری صورت پذیرفت با اشاره به اینکه هر اقدامی در راستای ارتقای گردشگری شایسته تقدیر است گفت:اداره کل آموزش و پرورش استان در چهار سال اخیر منشأ خدمات ارزشمندی در حوزه گردشگری بوده است که در سایه آن و بر اساس آمارها شاهد رشد چشمگیر تعداد گردشگران استان و نظرسنجی‌ها نیز حکایت از رضایت حداکثری گردشگران از خدمات ارائه شده از سوی آموزش و پرورش را دارند.

وی افزود: تنها در صورت ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی می‌توان به انجام کارهای متفاوت و با آینده در حوزه گردشگری امیدوار بود و خوشحالیم در آستانه 2018 این مهم در میان اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل آموزش و پرورش به وقوع پیوسته است و هم از نظر کمی و کیفی شاهد نتایج قابل قبولی در زمینه همکاری‌های مشترک هستیم.

جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار ضمن تشکر از مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: هرچند آموزش و پرورش یک دستگاه تخصصی در عرصه گردشگری نیست اما با همکاری خوب میراث فرهنگی استان همه تلاش‌ها چه در حوزه زیرساخت‌ها و چه خدمات برای کسب رضایتمندی گردشگران بوده، هرچند معتقدیم تمام ظرفیت استان این نیست اما آمارهای ستادهای اسکان کشور گویای این امر است که عمده تقاضای سفر فرهنگیان در 2 سال اخیر به مقصد تبریز بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌های که انجام داده‌ایم عمده افرادی که تبریز را به عنوان مقصد انتخاب کرده‌اند یا به دلیل رضایت از سفر قبلی و یا به توصیه دوستان و آشنایان خود که تجربه سفر به تبریز را داشته‌اند، تبریز را انتخاب کرده‌اند و در واقع خدمات مناسب گردشگری در ستادهای اسکان و خانه‌های معلم بهترین عامل تبلیغات ما برای گردشگران بوده‌اند.

پاشایی خاطرنشان ساخت: در دوره مدیریت مهندس آبدار در اداره کل میراث فرهنگی، شاهد ایجاد تعامل و همکاری بین بخشی بسیار خوبی در استان هستیم و با همین روحیه تعامل‌گرا ظرفیت های بسیار خوبی در راستای توسعه و اعتلای گردشگری در استان به وجود آمده و همکاری‌های بسیار خوبی در زمینه مرمت و حفاظت از ابنیه تاریخی تحت پوشش آموزش و پرورش استان داشته‌ایم.

در این دیدار با تصمیم مشترک مدیر کل میراث فرهنگی و مدیرکل آموزش و پرورش استان، ایجاد موزه «تعلیم و تربیت» در دبیرستان فردوسی تبریز کلید خورد.

 

انتهای پیام/ش

موزه«تعلیم و تربیت»با همکاری 2 اداره کل ایجاد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.