نایب رئیس شورای شهر یاسوج به زمان تودیع و معارفه شهرداران پیشین و جدید مرکز استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر زمان دقیقی برای این موضوع در نظر گرفته نشده و با توجه به تأیید حکم شهردار جدید ابلاغ حکم باید از سوی استانداری صورت گیرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کیوان آشنا به زمان دقیق تکریم و معارفه شهرداران پیشین و جدیدیاسوج اشاره کرد و گفت: در حال حاضر زمان دقیقی برای این موضوع در نظر گرفته نشده و با توجه به تأیید حکم شهردار جدید ابلاغ حکم باید از سوی استانداری صورت گیرد.

وی یکی از این دلایل به تعویق افتادن زمان تودیع و معارفه شهرداران جدید و قدیم را تغییر استاندار استان دانست و گفت: با توجه به تغییرات در سطح مدیریتی استان و تودیع و معارفه استاندار، ابلاغ این حکم به تغییر افتاده که امیدواریم در اسرع وقت انجام گیرد.

نایب رئیس شورای شهر یاسوج ادامه داد: در حال حاضر حکم شهردار جدید به تأیید وزیر کشور رسیده و ابلاغ آن نیز باید از همین کانال با پیگیری مسئولان استانی بگذرد و حکم را برای مراسم تکریم و معارفه دریافت کنند.

آشنا در ادامه در مورد رضایت و یا نارضایتی از عملکرد سرپرست شهرداری یاسوج نیز گفت:در حال حاضر تمامی پروژه هایی که در سطح استان هستند، جسته و گریخته در حال انجام هستند، هرچند که هر اداره ای که با سرپرست اداره شود آن سازمان کاری مناسب را ندارد.

وی تصریح کرد: این یک موضوع طبیعی است که هر نهادی با سرپرست اداره شود از آن میزان کار مناسب برخوردار نباشد،که در این زمینه خواهان تسریع در روند زمان تودیع و معارفه شهردار هستیم که کارها بر وفق مراد انجام گیرد و بتوان جوابگوی بسیاری از مطالبات بود.

نایب رئیس شورای شهر یاسوج در ادامه در واکنش به برخی از اخبار در مورد میزان بدهی های شهرداری یاسوج گفت: این میزان بدهی ها را به هیچ وجه قبول ندارم و آنها را تأیید نمی کنم هرچند که در زمان تودیع و معارفه گزارشی کامل از میزان بدهی ها و میزان طلبکارهی های شهرداری در زمان تیم مدیریت پیشین را به مردم مرکز استان ارائه خواهیم داد.

لازم به ذکر است (نستهین مقدم)شهردار جدید یاسوج با رأی 6نفر از اعضای هفت نفره یاسوج انتخاب شد که در حال حاضر حکم وی به عنوان شهردار به تأیید وزارت کشور رسیده است.

انتهای پیام/غ

 میزان بدهی های شهرداری یاسوج را به اطلاع مردم می رسانیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.