۱۸۱۳ اتاق فکر برای براندازی جمهوری اسلامی ایران در حال برنامه ریزی هستند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار حسنی آهنگر رییس دانشگاه امام حسین (ع) در آیین گرامی داشت هفته دفاع مقدس در دانشکده فرهنگ و هنر دانشگاه مازندران گفت: مساجد، حوزه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها از جمله نقاط هدف اتاق فکر کشور‌های آمریکا و غربی است.
وی با بیان اینکه این‌ها بخشی از هرم مقابله کشور‌های استکباری با جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: یکی از اهداف مراکز مطالعاتی و اتاق فکر دشمنان برای جمهوری اسلامی پذیرش دانشجو برای تحصیل و در نهایت خروج آنان با تربیت غربی است.
آهنگر از بین بردن شالوده فرهنگی خانواده‌ها را از دیگر برنامه‌های کشور‌های غربی برای نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد و افزود: محور این تهاجم زنان و دختران خانواده‌ها است.
رییس دانشگاه امام حسین (ع) گفت: شعار عدالت خواهی انقلاب اسلامی با مکتب استکباری در تضاد است و به همین علت کشور‌های غربی به فکر براندازی این انقلاب بودند.
وی ادامه داد: جنگ‌های قومی و قبیله ای، ترور، تحریم و کودتای از جمله اقداماتی بود که دشمنان ایران برای براندازی این انقلاب انجام دادند، اما با رهبری صحیح امام خمینی (ره) تمامی این توطئه‌ها خنثی شد.
دکتر حسنی آهنگر با بیان اینکه استقلال فرهنگی از استقلال اقتصادی مهمتر است، افزود: حدود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دانشجو در کشور در حال تحصیل هستند که می‌توانند نقش مهمی در کانون‌های فرهنگی کشور داشته باشند.
انتهای پیام/ک


تلاش برای براندازی نظام با راه اندازی ۱۸۱۳ اتاق فکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.