مدیر ناحیه صنعتی شهرهای شوشتر و گتوند از تشکیل ستاد فعال سازی واحدهای صنعتی مشکل دار در گتود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسماعیل رحمانی پور، مدیر ناحیه صنعتی شهرهای شوشتر و گتوند بیان داشت: به منظور رفع و پایش مشکلات، تقویت و حمایت از واحدهای صنعتی، ستادی شامل 17 کارگروه تخصصی در شهرستان گتوند تشکیل و فعال شده است.

وی از این ستاد به عنوان کلینیک صنعتی نام برد و تصریح کرد: این کلینیک صنعتی متشکل از مشاوران و متخصصان صنعت استان خوزستان است که با هدف عارضه یابی، آسیب شناسی و پشتیبانی از واحدهای تعطیل، نیمه تعطیل و فعال ناحیه صنعتی شهرستان گتوند راه اندازی شده است.

رحمانی پور اظهار داشت: این کلینیک برای برون رفت واحدها از مشکلات و نیز ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات واحدها و ارتقای بهره وری به واحدهای صنعتی مشکل دار مشاوره ارائه می نماید.

مدیرناحیه صنعتی شهرهای شوشتر و گتوند اذعان کرد: این کلینیک 17 کارگروه ازجمله کارگروه موانع و مشکلات مالی، تامین، اجتماعی، مالیاتی، فروش، به روز رسانی ماشین آلات وانرژی دارد که در روزهای گذشته کارگروه ها فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ناحیه صنعتی شهرستان گتوند از زیرساخت های مناسبی برخوردار است، از حمایت و پیگیری های مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، فرماندار و نماینده مردم شهرهای شوشتر و گتوند در مجلس در جهت رفع مشکلات این ناحیه صنعتی تشکر و قدردانی کرد و افزود: مشکل بازار فروش، بدهی واحدها به بانک ها، کمبود منابع مالی و مشکل سرمایه در گردش از علل اصلی تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی است، که تلاش خود را برای رفع مشکلات راه اندازی و توسعه واحدهای صنعتی بکار بسته ایم.

انتهای پیام/گ

تشکیل ستاد فعال سازی واحدهای صنعتی مشکل دار در گتوند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.