مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: آموزش ۵۰۰ مدیر در رتبه برتر طی دوره‌های آموزشی این سازمان یک دستاورد مهم در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی است.

محمد علی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در گفتگو با خبرنگارصنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون تحقق اهداف این سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال 96 ، اظهار کرد: فلسفه وجودی سازمان مدیریت صنعتی افزایش ظرفیت مدیران کشور بر اساس علم روز دنیا است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین بخش های اقتصاد مقاومتی ، پرورش مدیران با نگرش درست نسبت به اقتصاد مقاومتی است، افزود: آموزش 500 مدیر در رتبه برتر طی دوره های آموزشی این سازمان یک دستاورد مهم در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی است.

محمدی تاکید کرد: در طراحی الگوی ویرایش شده سال 96 ، اصول و معیارهای مختلف اقتصاد مقاومتی و رویکرد درون زا و برون گرای پیشرو در سازمان مدیریت صنعتی مدنظر قرار گرفته و مفاهیم متعالی و الگوهای بنیادی آورده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پایان گفت: ما فرامین اقتصادمقاومتی را در سطح صنعت و بنگاه‌های تولیدی ترجمه کرده‌ایم تا رویکردهای نوین اقتصاد مقاومتی را به آموزش های گذشته مدیران خود تزریق کنیم.

انتهای پیام/

ترجمه مفاهیم اقتصادمقاومتی برای بنگاه های تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار