رئیس آموزش و پرورش استثنایی تهران از تداوم فعالیت پایگاه های سنجش نوآموزان تا پایان مهرماه خبر داد.

تداوم فعالیت پایگاه های سنجش نوآموزان تا پایان مهرماهشهناز کریمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد وضعیت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی عنوان کرد: پایگاه‌های سنجش تا پایان مهرماه برای نوآموزان بدو ورود به دبستان اعلام آمادگی کرده است و به فعالیت ادامه می دهد.

وی افزود: تا کنون 98 هزار نوآموز دبستانی کار سنجش خود را انجام داده و بیش از 2 هزار نوآموز نیز نوبت گیری کرده‌اند و تا زمانی که کار سنجش نوآموزان ادامه یابد فعالیت پایگاه ها تداوم خواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی تهران تصریح کرد: از میان 98 هزار نوآموز تا دوم مهرماه 86 هزار نفر به مدارس عادی معرفی شده و مابقی به مراکز تخصصی ارجاع داده شدند كه بعد از ارزيابی‌‌های تخصصی به مدارس عادی، تلفيقی و استثنايی معرفی می‌شوند.

کریمی با بیان اینکه مراکز ارجاع تخصصی برای مشکلاتی نظیر آمادگی تحصیلی، مشکلات شنوایی، مشکلات بینایی و رفتاری است، تصریح کرد: برای نوآموزان پیش دبستانی نیز تاکنون یک هزار نفر نام نویسی کردند و فعالیت پایگاه‌ها برای این افراد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

فعالیت پایگاه های سنجش نوآموزان تا پایان مهرماه تداوم پیدا می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار