جزئیات ازدواج قربانی اسید پاشی در اصفهان

به دنبال خبر ازدواج قربانی اسیدپاشی در اصفهان جزئیاتی نیز به تازگی در این باره منتشر شده که مشاهده خواهید کرد.

جزییات ازدواج قربانی اسید پاشی در اصفهانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،به دنبال خبر ازدواج قربانی اسیدپاشی در اصفهان جزئیاتی نیز به تازگی در این باره منتشر شده که مشاهده خواهید کرد.

در تاریخ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ خبری با عنوان "ازدواج قربانی اسید پاشی اصفهان" توسط آن خبرگزاری منتشر شده که در این خبر زمان حضور اورژانس بعد از 20 دقیقه اعلام شده ، لذا توضیحات ذیل جهت جهت اطلاع عموم مردم حضورتان اعلام می گردد.

در تاریخ 23 مهر ماه 1393 ساعت 18:58اولین امدادخواهی برای یک مورد اسید پاشی از طرف مرکز پیام پلیس 110 به اورژانس اصفهان اعلام شده است و تماس دوم از طرف مردم و در ساعت 18:59 بوده است. واحد امدادی اورژانس 10 دقیقه بعد یعنی در ساعت 19:08 در محل حاضر شده و پس از انجام اقدامات اولیه و اورژانسی برای مصدوم وی را به بیمارستان سوانح سوختگی انتقال داده است.

نکته قابل تامل در این حادثه این است که در زمان حادثه اولین تماس مردمی با پلیس بوده و دقایقی بعد که پلیس در صحنه حادثه حاضر می شود، توسط افسر پلیس از طریق مرکز پیام پلیس امدادخواهی برای مصدوم صورت می گیرد. 

در زمان حوادث بایستی در اسرع وقت با گرفتن شماره 115 از مرکز فوریتهای پزشکی امدادخواهی نمایند و تا رسیدن نیروهای امدادی به دستورات کارشناسان اورژانس عمل کنند. در موارد سوختگی با مواد شیمیایی همانند اسید و در لحظات اولیه بهترین اقدام شستوشوی فراوان محل سوختگی باآب میباشد.

منبع:روابط عمومی اورژانس اصفهان

انتهای پیام/

اطلاعاتی جدید درباره ازدواج قربانی اسیدپاشی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار