با خودرو‌هایی که اقدام به نوشتن شعار بر روی بدنه و شیشه خودرو کنند برخورد شده و ۳۰ هزار تومان جریمه برای آن‌ها اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  منوچهر مرادی، رئیس پلیس راهور لرستان گفت: در ایام محرم شاهد گل مالی کردن وسایل نقلیه هستیم که با توجه به محدود شدن دید راننده به خاطر گل‌مالی شیشه‌ها این اقدام تخلف محسوب شده و لذا بر اساس قانون با متخلفین برخورد می‌شود.

وی افزود: برخورد قانونی با خودرو‌های گل مالی شده به این منظور صورت می‌گیرد که از حوادث احتمالی ناشی از کم شدن میدان دید راننده جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهور لرستان گفت: همچنین با خودرو‌هایی که اقدام به نوشتن شعار بر روی بدنه و شیشه خودروی خود کنند برخورد شده و ۳۰ هزار تومان جریمه برای آن‌ها اعمال می‌شود.

وی در ادامه گفت: از هیئت‌های مذهبی و مسئولان آن‌ها درخواست کرده‌ایم که برای جابجایی عزاداران حسینی در این ایام به هیچ وقت از وانت و نیسان استفاده نکنند چرا که جان سرنشینان این خودرو‌ها به خطر می‌افتد.

مرادی عنوان کرد: از جایگاه‌داران نیز درخواست کرده‌ایم که فعالیت خود را به گونه‌ای انجام دهند تا در فضای سواره رو خیابان سد معبر صورت نگیرد.

وی افزود: با توجه به این‌که عزاداران حسینی لباس‌های تیره می‌پوشند با هماهنگی صورت گرفته در ابتدا و انتهای هیئت‌ها همیار محرم مستقر شده و با پوشیدن لباس کاور شب‌نما خودرو‌ها را راهنمایی می‌کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهور لرستان به محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام محرم در مرکز استان اشاره و عنوان کرد: از فردا شب محدودیت‌های ترافیکی در میادین اصلی شهر شامل میدان ۲۲ بهمن و خیابان انقلاب، میدان امام خمینی، میدان آزادی، میدان اسدآبادی، میدان آرش و میدان گپ بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ د

محدودیت‌های ترافیکی در خرم‌آباد بیشتر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.