شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای مسوولان تکایا، مسجدها، حسینیه ها و دسته های عزاداری سالار شهیدان (علیه السلام) را به رعایت نکات ایمنی فراخواند.

درخواست شرکت برق از هیات های عزای حسینی برای رعایت نکات ایمنیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در این اطلاعیه از مسوولان تکایا تقاضا شده است برای رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی، از برپایی و نصب داربست در مجاورت شبکه های برق رسانی و نصب پرچم، بنر و پوستر روی پایه های شبکه های توزیع برق خودداری شود.

همچنین در این اطلاعیه بر اجتناب از اخذ انشعاب برق به صورت خودسرانه، غیراصولی و غیرایمن و نیز پرهیز از سیم کشی های غیراصولی و غیرایمن برق در مسیر تردد عزاداران و شهروندان تاکید شده است.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مسوولان تکایا و هیات های عزاداری خواست از روشن گذاشتن بی مورد چراغ ها، نورافکن ها و لامپ های پرمصرف در روز اجتناب کرده و درصورت بروز هر گونه حادثه و مشاهده موارد خطر آفرین و ناایمن با سامانه 121 تماس بگیرند.

بر اساس این اطلاعیه، مناطق 22 گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای همکاری کامل با همه مسجدها، تکایا و هیات های عزاداری و ارائه خدمات فنی و مشاوره به صورت شبانه روزی آمادگی دارند.

انتهای پیام/

ضرورت  رعایت نکات ایمنی در تکایا و هیات های عزاداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار